Hej!
Vore schysst om någon kunde avgöra om jag fått rätt xbox ur flashnings synpunkt
http://img411.imageshack.us/my.php?i...ge00001vp7.jpg
Hej!
Vore schysst om någon kunde avgöra om jag fått rätt xbox ur flashnings synpunkt
http://img411.imageshack.us/my.php?i...ge00001vp7.jpg
vad menar du med rätt?? enligt http://cache.gizmodo.com/assets/reso...x360drives.jpg
så har du en Benq men det är ju samsung som är bäst än iaf (enligt mig)
EDIT: Man kan flasha alla drives
Innan du ställer en fråga: dokumentera exakt VAD som är problemet och vilken utrustning du har, dvd-läsare, firmware, brännare, skivmärke, release namn etc. så slipper du mellansteget med följdfrågor! OCH läs FAQ!
BenQ > Samsung > Hitachi vad jag förstått.
Innan du ställer en fråga: dokumentera exakt VAD som är problemet och vilken utrustning du har, dvd-läsare, firmware, brännare, skivmärke, release namn etc. så slipper du mellansteget med följdfrågor! OCH läs FAQ!
Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original
^ rätt på två punkter. Men det heter en spik, hur fan kan det heta ett spik? har du sett spikEN ,, inte har du sett spikET
och det heter egentligen inte igentligen,,,
/språk nazi over and out
my bad hahaha.. fanns en kul tråd om ämnet här.. http://www.minhembio.com/forum/index...owtopic=121712
nu är vi rätt OT i tråden, men frågan om han köpte rätt box är väl besvarad.
Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original
jag använder "spiken" till både singular och plural. saken är väl att folk förstår vad man menar. säger jag var är spiken så syftar jag på ALLA. har man däremot pratat om en specifik spik eller håller på med ett arbete så antar man ganska automatisk att det gäller en speciell spik. annars skulle det vara enklara att säga. var är spik (ental), var är spiken (flertal). ganska komplicerat det där.. miljön spelar ant. stor roll när man endast använder "spiken".
Last edited by int21; 2007-12-01 at 20:51.
Har du köpt en "premium" 360 med HDMI så kallas dom numera för "PRO" och senaste leveransen jag fick så ingick Forza i lådan. Tyvärr var det en hel jävla PALL med bara hitachi v79 så nu får vi sitta och löda löda löda löda......
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Är det inte i vanliga premium man får Forza 2 & de andra spelet.
Det finns ett paket med gamla xbox som verkar bestå av hopplockade reservdelar. Dom har alla möjliga dvdläsare osv, men inte hdmi. Dom säljs för runt 3.000:- utan spel eller något mer med forza + viva piñata.
Säljs dom utan spelen så brukar det sitta en massa ful grön tejp på lådan, tittar man under den tejpenså ser man klistermärket där det står att det egentligen skall ingå forza å piñata...
"Pro" paketet med hdmi och Forza har INTE viva piñata med, säljs för runt 3.500:- på stan. Fick en hel pall sådana för någon vecka sedan, alla med Hitachi v79 dvdläsare.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks