Tja Har ni nått chip till En panasonic RV-31.
Den är köpt i asien och är region3
Tja Har ni nått chip till En panasonic RV-31.
Den är köpt i asien och är region3
Vi har inte testat våra chip i den spelaren, men antagligen passar det chip vi använder i "alla andra" rv-modeller.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
När tror du att jag kan komma till er och fixa min rv-31????
Det går bra att komma in när som helst under butikernas öppettider.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det var såklart ett nytt kretskort och ett nytt chip till RV31 - varför kommer alla nya modeller när man försöker ta lite semester och ladda upp inför höstsäsongen :-)
Bookmarks