Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: infectus2

  1. #1
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    18
    Respekt
    0

    infectus2

    http://infectus.biz/news.php?news=2007-11-30%2011.04.21
    är det något ni kommer att kunna fixa? Alternativt installera... jag har iofs jobbat med lödning, men det var längesedan och föredrar om någon med aktuella erfarenheter gör jobbet...

    /micke

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    26
    Citat Original inlägg av fetjesus Visa Inlägg
    http://infectus.biz/news.php?news=2007-11-30%2011.04.21
    är det något ni kommer att kunna fixa? Alternativt installera... jag har iofs jobbat med lödning, men det var längesedan och föredrar om någon med aktuella erfarenheter gör jobbet...

    /micke
    vad vill du kunna spela på din xbox? bryr du dig om live? varför infectus framför ixtreme? några välmenande frågor..

  3. #3
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    18
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    vad vill du kunna spela på din xbox? bryr du dig om live? varför infectus framför ixtreme? några välmenande frågor..
    jag kan byte firmware på 360n och då menar jag inte något fjantigt dvd firmware...
    dvs jag kan nedgradera firmwaren till en som jag kan utnyttja för att installera tex linux eller annan programvara...

    och! jag kan unbanna min 360 om jag skulle bry mig om det... vilket jag inte gör.

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vi har 2-3st infectus 1 på lager redan nu, och det är ingen skillnad på vad man kan göra med dom. Vill du så kan vi beställa hem infectus 2 också. Dom är inte direkt några storsäljare, är väldigt få kunder som har nytta av denna typ av avancerade chip.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Talking Infectus2

    Jag är väldigt intresserad av detta chip, och i och med att det gamla chippet gått ur produktion lär det vara en god idé att köpa in några exemplar

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vi har en bokning liggande på Infectus-2 sedan december, så vi kommer få in dom på lager så fort distributören fått och hunnit skicka vidare chippen. Troligen nästa vecka.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Har ni hört någonting om dessa Homebrew versionerna? Jag ser lite info om dem på deras hemsida, men inget matnyttigt.
    Säg bara till när ni har chip inne så kan jag konsultera min börs

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •