Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: Var ute på LIVE med Xtreme v5.2 och blev aldrig bannad

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    187
    Respekt
    0

    Var ute på LIVE med Xtreme v5.2 och blev aldrig bannad

    Igår var jag på Live vid 19:00 tiden och uppdaterade min Xbox och jag blev aldrig Bannad, Jag har Version Firmware 5.2

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    85
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av coolcool Visa Inlägg
    Igår var jag på Live vid 19:00 tiden och uppdaterade min Xbox och jag blev aldrig Bannad, Jag har Version Firmware 5.2

    Det kommer... Byt till Iextreme snarast...

  3. #3
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    187
    Respekt
    0
    Men om jag bytter till Iextreme då måste jag slänga alla mina 40 spel som är stealth patchade för xtreme och inte för Iextreme, de kommer inte att fungera på Iextreme.

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    85
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av coolcool Visa Inlägg
    Men om jag bytter till Iextreme då måste jag slänga alla mina 40 spel som är stealth patchade för xtreme och inte för Iextreme, de kommer inte att fungera på Iextreme.

    Ok du har det dilemmat. Men då e det ju bara att köra offline och hoppas på det bästa... Vet inte om du spelar mycket Live?

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    67
    Respekt
    18
    Vad hjälper det att uppdatera till Ixtreme när microsoft redan reggat när han spelat med icke stealtchpatchade spel?! Han lär väl bara bli bannad i nästa våg i vilket fall som helst.

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    85
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Chsandberg Visa Inlägg
    Vad hjälper det att uppdatera till Ixtreme när microsoft redan reggat när han spelat med icke stealtchpatchade spel?! Han lär väl bara bli bannad i nästa våg i vilket fall som helst.

    Minimerar ju riskerna iaf... Men som sagt det är ju ingen garanti för att inte bli bannad...

  7. #7
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    187
    Respekt
    0
    spelar Nästan aldrig Live men bara en enkel fråga, om man går in i LIVE och laddar ner lite arKad spel blir man bannad då ?

    Eller är det bara när man spelar spel på LIVE man blir bannad utan den nyaste firmwaren?

  8. #8
    Registrerade
    May 2005
    Inlägg
    117
    Respekt
    20
    Det är ju bara om du spelar på Live med en gammal firmware och ett "icke-stealth-patchat" spel som du riskerar bli bannad.

    Om du bara går ut på Live och laddar hem demos (utan någon skiva i läsaren) är du (antagligen) ganska säker.

Liknande diskussioner

  1. Hehe roligt samtal med M$ Suport!!
    By Robotach in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2008-07-30, 10:17
  2. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-03, 19:10
  3. Vill ha svar...
    By Calle_A in forum Ris & Ros
    Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 16:23

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •