Igår var jag på Live vid 19:00 tiden och uppdaterade min Xbox och jag blev aldrig Bannad, Jag har Version Firmware 5.2
Igår var jag på Live vid 19:00 tiden och uppdaterade min Xbox och jag blev aldrig Bannad, Jag har Version Firmware 5.2
Men om jag bytter till Iextreme då måste jag slänga alla mina 40 spel som är stealth patchade för xtreme och inte för Iextreme, de kommer inte att fungera på Iextreme.
Vad hjälper det att uppdatera till Ixtreme när microsoft redan reggat när han spelat med icke stealtchpatchade spel?! Han lär väl bara bli bannad i nästa våg i vilket fall som helst.
spelar Nästan aldrig Live men bara en enkel fråga, om man går in i LIVE och laddar ner lite arKad spel blir man bannad då ?
Eller är det bara när man spelar spel på LIVE man blir bannad utan den nyaste firmwaren?
Det är ju bara om du spelar på Live med en gammal firmware och ett "icke-stealth-patchat" spel som du riskerar bli bannad.
Om du bara går ut på Live och laddar hem demos (utan någon skiva i läsaren) är du (antagligen) ganska säker.
Bookmarks