Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: SmartXX teamet

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    533
    Respekt
    22

    SmartXX teamet

    Höll på mycket med chippning för typ 1,5-2 år sedan men tappade intresset till förmån för andra projekt. Tänkte nu uppdatera min låda och gick in på SmartXX hemsida men den verkar inte ha uppdaterats på över ett år?!

    Lever SmartXX teamet fortfarande?

    Sist jag hörde nyheter om dem så hade de "snott" 3st XBox 360 innan de hade släppts ut på marknaden och försökte få fram ett chip till dessa.... Verkade som om de skulle bli först med att knäcka 360:n...
    Ver 1.4 <> SmartXX v2
    LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
    IR-Mod<>XBMC

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ja varför skulle chippet/hemsidan ha uppdaterats det senaste året, om du missat det så kan jag upplysa dig om att xbox slutat tillverkas, det släpps inga spel till den längre, man får knappt tag på originaltillbehör till den längre förutom i de dammigaste hyllorna i gamla OBS! butiker...är väl bara xbmc och någon enstaka emulator som uppdateras nuförtiden :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    533
    Respekt
    22
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    om du missat det så kan jag upplysa dig om att xbox slutat tillverkas
    Nähä... säkert...?



    Men de tillverkar och säljer fortfarande chip till gamla hederliga XBox eller?
    Och hur gick det med deras planer på chip till 360:n, har de släppt någon produkt överhuvudtaget till 360:n?
    Ver 1.4 <> SmartXX v2
    LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
    IR-Mod<>XBMC

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Dom ligger nog i hängmattan på sin privata paradisö och dricker paraplydrinkar...skulle jag definitivt gjort :-)

    Eller så filar dom på nya spännande projekt...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Smartxx LT OPX låser sig vid menyn
    By dazedpro in forum SmartXX Support
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-04, 11:52
  2. smartxx V3 problem
    By DeaZ.G in forum SmartXX Support
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 22:01
  3. SmartXX och Spider16
    By edwardpayne in forum SmartXX Support
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2007-06-04, 01:31
  4. löde fast mitt smartxx LT OPX SE
    By lindgren in forum SmartXX Support
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-17, 23:14
  5. Problem SmartXX V1.0
    By Brobbe in forum SmartXX Support
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-05, 15:06

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •