Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Norsk Need for Speed: ProStreet

Registrerade
    Dec 2007
    Respekt
    0

Norsk Need for Speed: ProStreet

Fick tag på en Xbox 360 bundlad med Need for Speed: ProStreet. Det lustiga var att spelet hade norsk flagga istället för svensk?

Jag har inte vågat ta bort plasten ännu, men hur är det egentligen. Brukar inte EA ha alla nordiska språk på sina spel? Alltså när jag väl startar så kan jag själv välja om jag vill ha engelska eller svenska/norska? Så minns jag iallafall att det varit på PC.

Någon som har svaret på detta eftersom jag vill vara säker innan jag sliter av plasten och tokspelar Vill gärna lätt kunna byta om så inte är fallet, tänker inte acceptera norska som tal

Registrerade
    Mar 2005
    Från
    Uppsala
    Respekt
    20
    Det brukar vara covern som är på norska ibland, minns förut när jag köpte Battlefield 2:Special forces på Elgiganten, tänkte inte så mkt mest plockade upp spelet och köpte det, när jag kommer hem märker jag att covern är på norska :P men spelet hade alla möjliga installationsspråk!
    Xbox 360 Premium HDMI
    BenQ iXtreme 1.5

Registrerade
    Dec 2007
    Respekt
    0
    Tack för det!

Registrerade
    Jan 2007
    Från
    kiruna
    Respekt
    18
    bara öppna. det finns säkert alla språk du behöver, om inte svenska finns så finns ju säkert engelska

Registrerade
    Feb 2008
    Respekt
    17
    Du har säkert redan testat, men jag köpte också samma och blev lika förvånad som dig, men jag testade och det fanns på svenska, synd dock att manualen är på norska

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner