iXtreme v1.4 fw for Sammy/Hitachi/BenQ now in testing.
Källa: EFnet, kanal #FW
Kan man räkna med en release innan helgen? Kan ju hoppas. Denna update ska fixa till BAD CRC på kreon rippar fattar jag det som, rätta mig om jag har fel
iXtreme v1.4 fw for Sammy/Hitachi/BenQ now in testing.
Källa: EFnet, kanal #FW
Kan man räkna med en release innan helgen? Kan ju hoppas. Denna update ska fixa till BAD CRC på kreon rippar fattar jag det som, rätta mig om jag har fel
Intressant
bränna om spel igen för de som uppdaterar
nej... du behöver inte bränna om spel för kreaon fixen, det sköter FW... så länge spelen är patchade rätt, alltså som tidigare
när kan man förvänta sig att se denna version helt klar för användning ?
någon som har någon aning?
Ny info
iXtreme v1.4 fw for Sammy/Hitachi/BenQ done testing, release "SOON"
Topic: #fw @EFnet
gött
gäller detta BenQ läsarna som sitter i de nya 360 paketen? dvs, de med HDMI.
Va väldigt längesedan jag uppdaterade mitt firmwire, så en fråga. Kan man fortfarande välja hur snabbt den skall läsa skivorna, dvs "quiet"-mode eller liknande? Hade det på min box nu innan jag fick en ny, och föredrog tystnaden...
mvh Martin
Det har tom utvecklats - numera kan man välja mellan hastigheterna: 2X, 5X, 8X, 12X - där 12X är full hastighet.
Jag föredrar personligen 5X
Att kunna välja lägre hastighet på läsningen är ju en av de stora fördelarna jämfört med Orginal.
Jag updaterade precis min benq och nu spinner skivan hela tiden, förr snurrade den bara när man hade spelet igång, är nånting galet eller ska det vara så?
Fick E71 under flasningen också men inte ett spår av det nu efter .hmm
Normalt?
Xbox 360 Premium HDMI
BenQ iXtreme 1.5
Men vad innebär 1.4? Det står ju bland annat: 1.4 will fix the 360 value, but will not fix kreon suspect timings
Så den fixar ändå inte problemet?
vart kan jag tanka iXtreme v1.4 ??
mycket tacksam för hjälp
Forvirrad@gmail.com
http://tiny-url.com/2hox82
ta bort -
Tackar för D
är det värt o fixa 1.4 jag har 1.2 o samsung idag
t.e
är det värt o fixa 1.4 jag har 1.2 o samsung idag o lämna in menar jag
t.e
jag är säker på att mina back uper är bra då jag ej blivit bannad...om det är säkerhet eller inte vet jag ej men känns bra att ej vara bannad iaf...men man vet ju inget om framtida spel... men ingen lust lägga 500 på den till...tror den brakar samman snart..har ju haft den 6 månader nu...är väl livslängden på en 360 ungefär om man har tur...
japp märkte det själv :-)
Har du flashat hos oss så kostar uppdatering 350:-
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ok men jag undrar är det värt att flasha om vad blir det för skillnad mot 1.2 obs! jag spelar inte online
t.e
Bookmarks