Sida 11 av 12 FörstaFörsta ... 9101112 SistaSista
Visar resultat 301 till 330 av 339

Diskussion: Guide: Flashning av BenQ VAD6038

  1. #301
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Tack för en bra guide! Är nybörjare inom detta område så att jag har en fråga.

    Kan jag följa allt som står på sida ett förutom att jag uppgraderar till iExtreme 1.6?
    Eller är det någon ny version av något program som kommit ut som man måste använda, eller en uppdaterad guide?

    Tack på förhand // Kim!

  2. #302
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    kör på dosflash 1.7 eller 1.8 istället för 1.3/1.4~

    annars är allt samma, och du kan byta till iXtreme 1.6 utan problem

    du kan hitta firmwaren och dosflash 1.7 på min hemsida: www.swizzy.se/downloads.php
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #303
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    kör på dosflash 1.7 eller 1.8 istället för 1.3/1.4~

    annars är allt samma, och du kan byta till iXtreme 1.6 utan problem

    du kan hitta firmwaren och dosflash 1.7 på min hemsida: www.swizzy.se/downloads.php
    Tack!

  4. #304
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av pemani Visa Inlägg
    04. Där skall ni se en fil vid namn "Make iXtreme firmware.cmd". Dubbelklicka på den och ni bör få ett grönt "*** SUCCESS ***"-meddelande på skärmen om allt gått enligt planerna (kolla all text i rutan så ni inte fått något annat felmeddelande någon annanstans)
    Denna fil finns inte i iXtreme 1.6 Benq mappen? :s
    Last edited by Kimpeh; 2009-09-27 at 00:01.

  5. #305
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    använd firmtool 1.3, skriv då istället:
    Kod:
    firmtool orig.bin ixtreme.bin
    (eller motsvarande namn)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  6. #306
    ljungkullen Guest
    Tjena! Jag förstörde kanske som bekant en läsare för att den var i Modeb under flashningen. Svårt det där med rött och blått sken.

    Nu har jag fått hem en läsare från e-bay som är helt tom. Ingen firmware eller nåt. Vart i guiden EXAKT kan jag börja. Jag antar att jag behöver ta reda på sata adressen och göra en bootbar usb-sticka. Är det bara att hoppa till Write delen och skita i läsa ur och så?

    Tacksam för svar
    /Mats

  7. #307
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    Jag har en benq flashad med 1.41, och har nu tänkt att flasha om den till 1.6.
    Har följt guiden tidigare och det funkade kanon, men nu är det lite värre...

    Har nämligen installerat windows 7 (64-bitar) på samtliga datorer hemma, och alla jag känner verkar har gjort samma sak.

    Varken Firmtool 1.3.1 eller Jungleflasher fungerar inte med 64-bitars windows så jag vet inte hur jag ska kunna fixa firmwaren. Tänkte prova med FW Toolbox men då läste jag att det inte är helt säkert...

    Hur ska jag gå tillväga? :/

    --
    Edit: Tydligen så är det själva flashningen som inte fungerar i jungleflasher, men jag lyckades fixa till en ny firmware med programmet. Så nu återstår bara att ta bort firmwaren på läsaren samt skriva in den nya.
    Last edited by Zoomink; 2009-10-07 at 00:08.

  8. #308
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av ljungkullen Visa Inlägg
    Tjena! Jag förstörde kanske som bekant en läsare för att den var i Modeb under flashningen. Svårt det där med rött och blått sken.

    Nu har jag fått hem en läsare från e-bay som är helt tom. Ingen firmware eller nåt. Vart i guiden EXAKT kan jag börja. Jag antar att jag behöver ta reda på sata adressen och göra en bootbar usb-sticka. Är det bara att hoppa till Write delen och skita i läsa ur och så?

    Tacksam för svar
    /Mats
    bara att köra write, du kanske vill köra en erease först dock...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  9. #309
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Zoomink Visa Inlägg
    Jag har en benq flashad med 1.41, och har nu tänkt att flasha om den till 1.6.
    Har följt guiden tidigare och det funkade kanon, men nu är det lite värre...

    Har nämligen installerat windows 7 (64-bitar) på samtliga datorer hemma, och alla jag känner verkar har gjort samma sak.

    Varken Firmtool 1.3.1 eller Jungleflasher fungerar inte med 64-bitars windows så jag vet inte hur jag ska kunna fixa firmwaren. Tänkte prova med FW Toolbox men då läste jag att det inte är helt säkert...

    Hur ska jag gå tillväga? :/

    --
    Edit: Tydligen så är det själva flashningen som inte fungerar i jungleflasher, men jag lyckades fixa till en ny firmware med programmet. Så nu återstår bara att ta bort firmwaren på läsaren samt skriva in den nya.
    gör en bootningsbar USBSticka med DOS på och boota upp där, använd sedan Dosflash 1.7 eller 1.8 är att rekomendera...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  10. #310
    ljungkullen Guest
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    bara att köra write, du kanske vill köra en erease först dock...
    mmmmm ... Då börjar jag med write delen och behöver då inte köra en erase för den är tom ....


    Jag HATAR ironi, och jag tror det var det från dig för jag behöver inte göra det??? Men likt förbannat måste jag fråga den dummaste frågan någonsin. Behöver jag erasa?

  11. #311
    ljungkullen Guest
    Tjolahopp! Jag med min tomma vad6038 läsare nu då. Jag försökte ändå köra en erase och försökte få in den i vendor mode. Dock när den gläpper mellan de olika statusarna, och jag ska sätta av och på driven, så kommer den inte till status 0x73.

    Jag provade att writa direkt men den var ju då förstås även där att jag hade var tvungen att få in den i vendor mode.

    Jag är livrädd för Jungleflasher så jag vill gärna lösa det i dos. jag har ett connectivity-kit så jag gläpper väldigt snabbt!

    Några tips?
    /Mats

  12. #312
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    prova att stänga av, låta den stå av i någon sekund eller 2 och starta den på nytt... du "gläpper" (som du kallar det) nog för fort...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  13. #313
    ljungkullen Guest
    Nu har jag provat att vänta 5 sekunder, 2 sekunder, 1 sekund 2 hundradelar etc. Du förstår kanske.

    Och det funkar ändå inte. Dock när jag trycker på yes resend the command och driven är avstängd så är det inte 0xFF som det står i guiden utan ja tror det var 0x7F (eller 0xF7)

    Sen så blinkar den mellan 0x51 och 0xd1 som det står.

    Jag var tvungen att plocka bort EMM386 filen ifrån usb stickan, för att få den till dos. Kan det vara den som spökar tro?

    Igen, grymt tacksam för svar, Du är bäst Swizzy! (lite fjäsk)

  14. #314
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    jag har tyvär ingen aning om vad den filen är till för... det ska fungera du läste ju ur den gamla? med smama metod antar jag?

    jag ska försöka fundera ut lite mer saker du kan testa medans jag är i skolan sen... kommer jag på något så skriver jag ner det här sen om jag kommer ihåg det...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  15. #315
    ljungkullen Guest
    hmm nej, jag använde jungleflasher då. Och då behöver man inte stänga av och så.

    Kan man sätta den i vendor mode i jungleflasher och sen gå till dos och erasa samt writa?

  16. #316
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    tvivlar på det... vad kör du för chipset? (sorry om du redan skrivit det en gång)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  17. #317
    ljungkullen Guest
    jag skriver av moderkortet här då: Gigabyte AMD Phenom x4/Athlon x2

    MA78GM-S2H

    Det står här:AMD 780G chipset

    Jag har en mikrodator så det går inte med så många kort. Dock har jag lyckats förut att få in den i vendor mode men då i jungleflasher. Men då var ju felet att windows frös under writedelen....

  18. #318
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    ok, förmodligen är det i så fall din chipset som gör att det inte fungerar (i dos iaf) testa att montera in ett VIA SATA VT6421A PCI kort om du kan, kan du inte det så byter du dator och testar där...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  19. #319
    Hej
    jag och några kompisar köpte lite delar för att flasha våra boxar.
    sata kortet, öppningskit och CK3 Pro som nån behövde.

    vi har alla iXtreme 1.51 och tänkte uppdatera till 1.61 (vi som har benq).
    det var inte vi själva som satte in 1.51 i våra maskiner och han som gjort det åt oss är inte längre tillgänglig.
    Är det nått annorlunda man ska göra i den här guiden ? jag menar gäller den bara om man har original firmware?

  20. #320
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    du följer den här guiden så som det står när du ska uppgradera, du läser ur den mjukvaran som finns på den nu, spoofar över nyckeln till den nya mjukvaran och skriver den nya mjukvaran till driven (detta är väldigt kortfattat vad du behöver göra)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  21. #321
    hej.
    jag har följt guiden och fastnat på
    10. Skriv där "dosflash r XXXX 1 a0 1 4 C:\Orig.bin 0" (utan citat-tecknen och där XXXX är ER SATA-portadress) följt av "Enter".
    11. Ni ska då få ett felmeddelande i stil med "MTK Vendor Intro failed..." och sedan frågan "YES/NO" för att "resend the command". Välj "Y" för "YES" och sedan Enter.

    12. Då ska det stå "Status: 0x7F. Starta då 360:n och ni kommer att märka att statusen ändras konstant mellan 0x51 och 0xD1.

    det står bara Status: 0xFF

    sen har jag kopplat med en conectivity kit och inget händer när jag slår på den.
    dvdn är kopplad i channel 1 på via kortet och ström får den för det går att köra ut släden.

    vad gör jag för fel ?

  22. #322
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av The Game Visa Inlägg
    hej.
    jag har följt guiden och fastnat på
    10. Skriv där "dosflash r XXXX 1 a0 1 4 C:\Orig.bin 0" (utan citat-tecknen och där XXXX är ER SATA-portadress) följt av "Enter".
    11. Ni ska då få ett felmeddelande i stil med "MTK Vendor Intro failed..." och sedan frågan "YES/NO" för att "resend the command". Välj "Y" för "YES" och sedan Enter.

    12. Då ska det stå "Status: 0x7F. Starta då 360:n och ni kommer att märka att statusen ändras konstant mellan 0x51 och 0xD1.

    det står bara Status: 0xFF

    sen har jag kopplat med en conectivity kit och inget händer när jag slår på den.
    dvdn är kopplad i channel 1 på via kortet och ström får den för det går att köra ut släden.

    vad gör jag för fel ?
    testa byta "channel" (port) på kortet, testa annars att byta till dosflash 1.7 (finns på min hemsida) och skriv då istället bara rakt av "dosflash" och kolla i listan vad det står... kör yes så som det står när den frågar om att återsända kommandot, starta då om driven...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  23. #323
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    testa byta "channel" (port) på kortet, testa annars att byta till dosflash 1.7 (finns på min hemsida) och skriv då istället bara rakt av "dosflash" och kolla i listan vad det står... kör yes så som det står när den frågar om att återsända kommandot, starta då om driven...
    tack, följde din guide som du har på din hemsida. (som var en bra sida, fortsätt så )
    den var ju för liteon men jag hoppade över liteon instruktionerna och det verkar funka med benq också.

    även fast jag inte riktigt fick fram samma meddelanden om återsända kommando osv, förutom om jag hade den avstängd.
    dosflash skrev också upp instruktioner om att ha släden ute halvvägs så jag följde det.
    sen så använde jag firmtool och sen erasade jag och laddade in nya ixtreme 1.61 och när jag sen provade boxen så fungerade att få igång ett spel.
    så då antar jag att flashningen lyckades.
    då är det bara ta nästa BenQ.
    Det verkar som BenQ iaf är den lättaste att flasha minnst krångel?

    en till fråga också. När man ska flasha nästa BenQ så måste man läsa ur firmware från den också (tidigare flashad med 1.51) eller går det att ta och erasa och ladda in 1.61 som jag laddade in i min på en gång?
    jag tänkte köra om hela proceduren på nytt men man kanske inte behöver?
    Last edited by The Game; 2009-11-01 at 09:07.

  24. #324
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Samsung och BenQ är dom lättaste att flasha ja

    du köper hela proceduren på nytt för varje ny drive, såvida du inte har nyckeln till 360'n redan på datorn... har du nyckeln kan du skippa urläsning (OBS: gör endast detta om du är 110% säker på att du har nyckeln!!!!!)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  25. #325
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    109
    Respekt
    17
    Erase funktionen i dosflash, är den menad för liteon läsarna?
    Jag har inte behövt att radera innan flash. Har kört write direkt på min samsung.
    Erase eller inte på Samsung och BenQ, vad gäller?

    /360RFUN

  26. #326
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    109
    Respekt
    17
    Dubbelpost
    Last edited by 360RFUN; 2009-11-03 at 18:36.

  27. #327
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    om det krånglar kan det vara värt att köra en erease först (bara vanliga "e" om du kör liteon måste du erease med "liteon e")
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  28. #328
    Registrerade
    Dec 2009
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Tjenare!

    Är en helt grön flashare som ska försöka mig på detta och har införskaffat mig allt som ska behövas. Om någon vänlig själ inte har något emot det så har jag några nybörjarfrågor som gäckat mig ett tag!

    1. Jag har ett annat chipset än VIA-setet som det snackas om, dock finner jag mitt i listan som länkas. (Intel 82801GB/GR/GH (ICH7, identical to ICH6) Funkar det bra ändå, om man kopplar in disken i en SATA-kontakt bara?

    2. Jag har inget connectivty kit och har ingen lust att köpa ett för den delen - Går det bra om man bara spammar någon knapp på handkontrollen emellanåt eller kopplar komponentskabeln till en TV för att slippa avstängning.

    3. Något jag reagerat över när jag kollat lite olika guider utöver denna när det används iPrep och dosflasher är att det ska skrivas in serialnumber när man är i dos, något som inte nämns i denna guiden. Hur står det till egentligen?

    4. När jag ska välja firmwaren i iPrep eller när jag ska trycka "Do it" så står det något i stil med "no valid firmware active" eller något sånt. Har testat olika firmwares, till och med äldre versioner. Har även testat att använda äldre versioner av iprep osv. Varför krånglar det? Försökt att googla men hittar inget vettigt.

    Ni får ursäkta min stora mängd antagligen dumma frågor, men jag vill inte göra något jag inte är 100% säker på!

    Är väldigt tacksam för svar!

  29. #329
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Redberg Visa Inlägg
    Tjenare!

    Är en helt grön flashare som ska försöka mig på detta och har införskaffat mig allt som ska behövas. Om någon vänlig själ inte har något emot det så har jag några nybörjarfrågor som gäckat mig ett tag!

    1. Jag har ett annat chipset än VIA-setet som det snackas om, dock finner jag mitt i listan som länkas. (Intel 82801GB/GR/GH (ICH7, identical to ICH6) Funkar det bra ändå, om man kopplar in disken i en SATA-kontakt bara?

    2. Jag har inget connectivty kit och har ingen lust att köpa ett för den delen - Går det bra om man bara spammar någon knapp på handkontrollen emellanåt eller kopplar komponentskabeln till en TV för att slippa avstängning.

    3. Något jag reagerat över när jag kollat lite olika guider utöver denna när det används iPrep och dosflasher är att det ska skrivas in serialnumber när man är i dos, något som inte nämns i denna guiden. Hur står det till egentligen?

    4. När jag ska välja firmwaren i iPrep eller när jag ska trycka "Do it" så står det något i stil med "no valid firmware active" eller något sånt. Har testat olika firmwares, till och med äldre versioner. Har även testat att använda äldre versioner av iprep osv. Varför krånglar det? Försökt att googla men hittar inget vettigt.

    Ni får ursäkta min stora mängd antagligen dumma frågor, men jag vill inte göra något jag inte är 100% säker på!

    Är väldigt tacksam för svar!
    1. det kan fungera, inte säkert... använder du VIA chipseten som står i guiden kommer det med 99.9% säkerhet fungera, såvida du inte fått tag på ett defekt kort...

    2. stoppa bara i en video kabel i baksidan av din 360, och se för gudsskull till att chassit är jordat MOT datorn, det vill säga: 1. lägg metallchassit mot metallchassit på insidan av din dator eller 2. sätt en kabel med krokodil klämmor på varsin ända mellan chassit på boxen och datorns chassi

    3. anledningen till det är att iprep gör en automatisk backup av allting och har det mesta mer eller mindre färdig skrivet, medans man med dosflash får göra allt detta själv...

    4. tror du får lägga in flera firmwares för att det ska fungera, dock var det ett tag sedan jag testade iprep själv senast... finns lättare metoder för att få till en bootningsbar USB sticka att flasha med... googla lite på: "How to make bootable USB *memorystick/memory unit eller liknande* with DOS" OBS: det inom * * betyder att jag inte är säker på vad du ska skriva där för att få bra svar...

    hoppas detta svarade på dina frågor någelunda bra
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  30. #330
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Redberg Visa Inlägg
    Tjenare!

    3. Något jag reagerat över när jag kollat lite olika guider utöver denna när det används iPrep och dosflasher är att det ska skrivas in serialnumber när man är i dos, något som inte nämns i denna guiden. Hur står det till egentligen?

    4. När jag ska välja firmwaren i iPrep eller när jag ska trycka "Do it" så står det något i stil med "no valid firmware active" eller något sånt. Har testat olika firmwares, till och med äldre versioner. Har även testat att använda äldre versioner av iprep osv. Varför krånglar det? Försökt att googla men hittar inget vettigt.
    3. serienummret med iprep är bara för att den skapar kataloger efter det serienummret man matar in, detta för att man ska hålla reda på fler firmwares om man flashar flera boxar.. du kan skriva hejsan svejsan istället för serienummer, sålänge det är två ord separerade med mellanslag.

    4. jag antar du behöver en uppdaterad iprep.xml fil som innehåller checksum värden för din firmware. du kan lägga in dem manuellt annars. ladda hem ett program som kan göra ett md5 värde av din fil. öppna sedan din iprep.xml med anteckningar och gör en ny ixtreme sektion med ditt md5 värde i så kommer det fungera. testa iprep 101-002 det är en tidig version som fungerat i alla lägen, enda man behöver är som sagt att lägga in fler värden.

    såhär ser delen ut som du ska lägga in i ixdef.xml

    Kod:
      <firmware	md5="DITT MD5 VÄRDE">
        <name>Namnet på iXtreme</name>
      </firmware>
    Last edited by int21; 2009-12-03 at 09:21.

Sida 11 av 12 FörstaFörsta ... 9101112 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Kan flashning vara orsaken till Red Lights..?
    By chillseeker in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 22
    Senaste inlägg: 2009-02-25, 19:49
  2. Xbox 360 Arcade, benq?
    By nosmaz in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 06:00
  3. C4EVA iXtreme Benq V1.1 rev2 & xtreme version
    By Playtoy in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2007-11-18, 10:40
  4. Guide - Hur man flashar BenQ Driven!
    By Chiiefen in forum XBOX 360 - Klistrade trådar, FAQ Vanliga frågor och svar, guider osv
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 10:04
  5. BenQ VAD6038 firmware
    By musse1 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 25
    Senaste inlägg: 2007-10-16, 15:46

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •