Sida 9 av 12 FörstaFörsta ... 7891011 ... SistaSista
Visar resultat 241 till 270 av 339

Diskussion: Guide: Flashning av BenQ VAD6038

  1. #241
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Xiita Visa Inlägg
    Någon som har koll på om GA-EP35-DS4 med ICH9R chipen klara att flasha??
    eller är det enklast att försäkra sig med ett VIA VT6421A??

    ska flasha min Benq

    tack på förhand //Tomas
    VIA VT6421A är beprövad, dom andra kan fungera men inte helt 100% säkert
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  2. #242
    Registrerade
    Mar 2009
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    VIA VT6421A är beprövad, dom andra kan fungera men inte helt 100% säkert
    tackar o bockar för svaret... får väll kanske köpa mig ett VIA kort då...
    har aldrig flashat själv men är van dator andvändare så borde kunna kirra biffen

    något prog som är bra att recomendera... har dom flesta redan men tänkte bara kolla vilket som är lättast bäst osv...

    lagt en beställnig på kortet nu så bara invänta det och samla på mig bra råd så länge misstänker jag

    alla bra tips och råd upskattas...

    min stavning är pga dyslexi så det får ni stå ut med

    kan knappt tro att det är en 26 åring som skrivit detta själv *skrattar*

    tack på förhand / Tomas

  3. #243
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    iPrep eller jungleflasher funkar bra, finns dessutom utförliga guider på diverse hemsidor
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  4. #244
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Xiita Visa Inlägg
    tackar o bockar för svaret... får väll kanske köpa mig ett VIA kort då...
    har aldrig flashat själv men är van dator andvändare så borde kunna kirra biffen

    något prog som är bra att recomendera... har dom flesta redan men tänkte bara kolla vilket som är lättast bäst osv...

    lagt en beställnig på kortet nu så bara invänta det och samla på mig bra råd så länge misstänker jag

    alla bra tips och råd upskattas...

    min stavning är pga dyslexi så det får ni stå ut med

    kan knappt tro att det är en 26 åring som skrivit detta själv *skrattar*

    tack på förhand / Tomas
    Well, det beror lite på vilken/vilka drives du tänkt köra, personligen rekomenderar jag att du kör dom flesta i DOS med hjälp av iPrep... men Liteon är lättast att köra i Windows (tror jag? jag har inte kört DOS på den tidigare så kan inte svara på hur det går till)

    du får mängder med tips om du läser i trådarna som heter "Guide: Flasha~" t.ex BenQ tråden, Samsung tråden etc...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #245
    Registrerade
    Mar 2009
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Ja som sagt jag ska flasha min Benq... så då får jag kolla på iPrep misstänker jag...
    blir nästan mer Oklok av att kolla på alla galningars egna åsikter om flashning
    hade varit bättre att aldrig läst någon alls snart *skrattar*

    Nej då... inväntar bara VIA kortet så ska jag prova köra 1.51 med iPrep...
    nu har jag inte facit i hand men iPrep boota Dos med usb sticken om jag inte mins fel


    men en lite fråga... allt prat om olika sätt och att släden ska vara halvt öppen??
    vilket tillväga gång sätt är det?



    är bara ute efter lättaste möjliga då jag är lite lat som alla andra vill igentligen bara
    trycka på 1 knapp så är det klart ;-)

    så hitta denna och den lär jhu funka även idag då...
    http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=32662

    tittar in om ett tag igen... plikten kallar ;-)

    /Tomas

  6. #246
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Benq = släden stängd
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  7. #247
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Du ska trycka ut driven för att använda den i Jungleflasher, för övrigt spelar det ingen större roll... vad jag vet iaf...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  8. #248
    Registrerade
    Mar 2009
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Ok Tackar och bockar för svar Boys uppskattas väldigt mycket

    hör av mig lite senare när allt har gått åt skogen ;-)

    mvh/Tomas

  9. #249
    Registrerade
    Aug 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    52
    Respekt
    18
    Åter igen tack för denna guide, har använt mig av den igen för att uppgradera från 1.4 till 1.51 och allt funkade som det ska.

    Det jag gjorde annorlunda denna gång var att använda jungleflasher för att fixa en korrekt ix151.bin för min läsare, laddade ner en guide för detta, hade även kvar min gamla orig.bin, resten gjorde jag enligt guiden

    Jag var lite osäker om det gick att följa denna guide för att flasha till 1.51, antar att det finns fler som är osäkra, så jag skrev det här. :P
    X360 Bannad BenQ iX 1.41 Non-Stealth @ 5x :: PSP fat 3.71 M33-3

  10. #250
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    dom flesta av dom här lite "äldre" guiderna som då använder dos fungerar även med nyare firmware, ev. kan det behövas att man uppdaterar till en senare version av programmen för att få det att verkligen fungera till hundra procent, men i regel fungerar dom även för nyare
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  11. #251
    Registrerade
    Mar 2005
    Från
    Göteborg, Sweden, Sweden
    Inlägg
    202
    Respekt
    20
    när jag knappar in "dosflash r XXXX 1 a0 1 4 C:\Orig.bin 0" (utan citat-tecknen och där XXXX är ER SATA-portadress) följt av "Enter"

    så står det bara 1st argument [Liteon] wrong!

    jag har ju benq det står på den tillomed

    har övergått till jungleflasher istället för dos grejjen nu, men jag får inte till
    "Half Open Tray Unlock" någon som sitter inne på feta tips?
    Last edited by pimmen; 2009-03-31 at 16:16.

  12. #252
    Registrerade
    Jul 2008
    Inlägg
    104
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av pimmen Visa Inlägg
    när jag knappar in "dosflash r XXXX 1 a0 1 4 C:\Orig.bin 0" (utan citat-tecknen och där XXXX är ER SATA-portadress) följt av "Enter"

    så står det bara 1st argument [Liteon] wrong!

    jag har ju benq det står på den tillomed

    har övergått till jungleflasher istället för dos grejjen nu, men jag får inte till
    "Half Open Tray Unlock" någon som sitter inne på feta tips?
    mm, vad för firmware ska du flasha ifrån iX 1.4x , 1.5 eller original Firm?

    vad använder du så dvdn får ström? och till sist ViA Controller?

  13. #253
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    140
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av pimmen Visa Inlägg
    när jag knappar in "dosflash r XXXX 1 a0 1 4 C:\Orig.bin 0" (utan citat-tecknen och där XXXX är ER SATA-portadress) följt av "Enter"

    så står det bara 1st argument [Liteon] wrong!

    jag har ju benq det står på den tillomed

    har övergått till jungleflasher istället för dos grejjen nu, men jag får inte till
    "Half Open Tray Unlock" någon som sitter inne på feta tips?
    När du har öppnat boxen står det verkligen "BenQ VAD6038".

    För det står väl Benq på både, men det är just "VAD6038" som är det som skiljer.

    Se bild (OBS VAD6038 står längst upp till vänster) http://pictures.xbox-scene.com/xbox3...Picture013.jpg
    Last edited by p_son77; 2009-03-31 at 19:32.

  14. #254
    Registrerade
    Oct 2002
    Från
    Uppsala
    Inlägg
    82
    Respekt
    22

    Thumbs up

    Citat Original inlägg av pimmen Visa Inlägg
    när jag knappar in "dosflash r XXXX 1 a0 1 4 C:\Orig.bin 0" (utan citat-tecknen och där XXXX är ER SATA-portadress) följt av "Enter"

    så står det bara 1st argument [Liteon] wrong!

    jag har ju benq det står på den tillomed

    har övergått till jungleflasher istället för dos grejjen nu, men jag får inte till
    "Half Open Tray Unlock" någon som sitter inne på feta tips?
    Jag fick samma felmeddelande (trots att jag har en Benq VAD6038) när jag använde programmet "DosFlash_V1.7_Build_20081223" tankat från Xbins. Jag testade därför med version 1.3b som använts av författaren till den här guiden. Det FUNGERAR med DosFlash 1.3b, men inte med DosFlash 1.7b för mig... Om någon stöter på samma problem kan det vara värt att ha i åtanke. Hoppas att det löste sig för dig Pimmen.

  15. #255
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    1 016
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Poffen Visa Inlägg
    Jag fick samma felmeddelande (trots att jag har en Benq VAD6038) när jag använde programmet "DosFlash_V1.7_Build_20081223" tankat från Xbins. Jag testade därför med version 1.3b som använts av författaren till den här guiden. Det FUNGERAR med DosFlash 1.3b, men inte med DosFlash 1.7b för mig... Om någon stöter på samma problem kan det vara värt att ha i åtanke. Hoppas att det löste sig för dig Pimmen.
    När jag skrev guiden så hade jag suttit med 1.4b i säkert en timme utan att få det att fungera. Efter lite googlande hittade jag fler med samma problem och dessa rekommenderade 1.3b och den fungerade ju galant.
    PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
    PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
    PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

    360 JTAG With 500 GB USB External Drive
    360 JTAG Backup Console
    360 JTAGable Console

    Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

  16. #256
    Registrerade
    May 2009
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av pemani Visa Inlägg
    När jag skrev guiden så hade jag suttit med 1.4b i säkert en timme utan att få det att fungera. Efter lite googlande hittade jag fler med samma problem och dessa rekommenderade 1.3b och den fungerade ju galant.
    Tjena! såg att du tidigare hade haft samma problem. Har nämligen fått problem med min utrustning senaste dagarna. Har lyckats flasha ett antal lite on och ett hitatchi. Men nu var det dött lopp! Har 360 xtractor med probe och ett via vt6421A med 3 portar på. Kör i port ett dvs den som är närmast hårddiskarna på sata kortet men har testa att byta portar. Dom dyker upp i enhetshanteraren som enheter och är master. Har dessutom testat att switcha pci port, satt bios på non raid. Har även dragit el kablar till satan och extractorn. Det enda jag får ut i dosflash / jungleflasher 59 / iprep är status invalid, 0x50, 0xd1 och 0x81 . Och kör jag l-o-eras.exe så blir det ffff. Jag får däremot nycklar ur lite on och hitachi. Frågan vart problemet är och vart det kom ifrån. Xtractor eller via kortet. Eftersom jag inte vet vilket av dom det är fel på så postar jag det här eftersom det mer lutar åt via kortet eftersom man får ut nyckel. Tack i förhand för hjälp!

  17. #257
    Så hittade ingen tråd och lyckas inte göra en egen (lol ja e en nooB) så jag vänder mej till proffsen...
    Kan man skaffa en officiell duallayer läsare och koppla in kortet på xbox läsaren och få det att funka försöker göra en lite mer slimmad xbox utan att ta driven utanför xboxet...
    jag vet att man behöver kortet för att få det att fungera men kan man använda det till en annan drive???

  18. #258
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av 4everapple1 Visa Inlägg
    Så hittade ingen tråd och lyckas inte göra en egen (lol ja e en nooB) så jag vänder mej till proffsen...
    Kan man skaffa en officiell duallayer läsare och koppla in kortet på xbox läsaren och få det att funka försöker göra en lite mer slimmad xbox utan att ta driven utanför xboxet...
    jag vet att man behöver kortet för att få det att fungera men kan man använda det till en annan drive???
    Om du menar att du vill ta styrkortet från en xboxläsare och sätta det i en annan drive som är slimmare och antagligen tystare så är svaret nej, styrkortet är funkar bara på en viss hårdvara.

    Men om du hittar en väldigt lik drive, hårdvarumässigt, så kanske det går men det finns inga garantier.

    Om det inte var det du menade så får du omformulera dig :P
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  19. #259
    Citat Original inlägg av Xager Visa Inlägg
    Om du menar att du vill ta styrkortet från en xboxläsare och sätta det i en annan drive som är slimmare och antagligen tystare så är svaret nej, styrkortet är funkar bara på en viss hårdvara.

    Men om du hittar en väldigt lik drive, hårdvarumässigt, så kanske det går men det finns inga garantier.

    Om det inte var det du menade så får du omformulera dig :P
    Det va det ja mena men då får jag väl hitta på nått annat sätt att slimma den

  20. #260
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    13
    Respekt
    0
    Vill bara försäkra mig om en sak. Jag har iXtreme 1.51 i läsaren nu (jag har alltså läst ut och sparat min orginal-firmware som är i läsaren från början när jag flashade första gången) och då är det väl som så att när jag nu ska uppdatera till 1.6 så tankar jag bara nyaste JungleFlashern och använder min orig.bin som jag läste ut vid första flashen för att göra min nya firmware. Sen kör jag bara en erase och sedan en write när jag ska flasha om. Jag behöver alltså inte läsa ut min nuvarande firmware och använda den för att skapa min nya firmware.

    Stämmer detta?

    Har flashat ett antal ggr tidigare men har lyckats glömma hur jag gjorde sist..

  21. #261
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    36
    Respekt
    20
    Hej alla.

    Underar oxå en sak angående det här med flashning.

    Jag lämnade in min xbox för flashning från orginal till 1.4 för länge sedan.
    Nu är jag sugen på att lära mig detta och försöka klara av det själv.

    Min fråga är om jag kan flasha min dvd utan att jag har tillgång till "orginal nyckeln"?
    Kan man alltså flasha direkt från 1.4 till 1.6 tex?

    Tack på förhand.

    /Niklas

  22. #262
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    1 016
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av RickeX3 Visa Inlägg
    Vill bara försäkra mig om en sak. Jag har iXtreme 1.51 i läsaren nu (jag har alltså läst ut och sparat min orginal-firmware som är i läsaren från början när jag flashade första gången) och då är det väl som så att när jag nu ska uppdatera till 1.6 så tankar jag bara nyaste JungleFlashern och använder min orig.bin som jag läste ut vid första flashen för att göra min nya firmware. Sen kör jag bara en erase och sedan en write när jag ska flasha om. Jag behöver alltså inte läsa ut min nuvarande firmware och använda den för att skapa min nya firmware.

    Stämmer detta?

    Har flashat ett antal ggr tidigare men har lyckats glömma hur jag gjorde sist..
    Jo det har jag uppfattat som att det skall fungera ja.
    PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
    PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
    PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

    360 JTAG With 500 GB USB External Drive
    360 JTAG Backup Console
    360 JTAGable Console

    Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

  23. #263
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    1 016
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av nils_flowers Visa Inlägg
    Hej alla.

    Underar oxå en sak angående det här med flashning.

    Jag lämnade in min xbox för flashning från orginal till 1.4 för länge sedan.
    Nu är jag sugen på att lära mig detta och försöka klara av det själv.

    Min fråga är om jag kan flasha min dvd utan att jag har tillgång till "orginal nyckeln"?
    Kan man alltså flasha direkt från 1.4 till 1.6 tex?

    Tack på förhand.

    /Niklas
    Ja du ska väl kunna läsa ur nyckeln ur din aktuella firmware och sedan flasha in 1.6:an med den istället.
    PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
    PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
    PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

    360 JTAG With 500 GB USB External Drive
    360 JTAG Backup Console
    360 JTAGable Console

    Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

  24. #264
    Registrerade
    Jun 2008
    Från
    Bunkergate 7
    Inlägg
    129
    Respekt
    17
    en liten notis. vi kör fortfarande me dosflash 1.3 beta och det funkar prima me via kretsen..

    gl hf

  25. #265
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    1 016
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av psytroll Visa Inlägg
    en liten notis. vi kör fortfarande me dosflash 1.3 beta och det funkar prima me via kretsen..

    gl hf
    Ja det verkar som att väldigt många (inkl mig) har problem med 1.4 och nyare.
    PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
    PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
    PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

    360 JTAG With 500 GB USB External Drive
    360 JTAG Backup Console
    360 JTAGable Console

    Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

  26. #266
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Jungelflasher har stöd för väldigt många kretsar har jag hört, den kör man ju i Xp med...
    Vi kör fortfarande lite saker i DOS då vi är så närdiga o kan *ler* + att vi tycker våra egenskrivna .bat filer är så mysiga o lätta.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  27. #267
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    36
    Respekt
    20
    Citat:
    Original inlägg av nils_flowers
    Hej alla.

    Underar oxå en sak angående det här med flashning.

    Jag lämnade in min xbox för flashning från orginal till 1.4 för länge sedan.
    Nu är jag sugen på att lära mig detta och försöka klara av det själv.

    Min fråga är om jag kan flasha min dvd utan att jag har tillgång till "orginal nyckeln"?
    Kan man alltså flasha direkt från 1.4 till 1.6 tex?

    Tack på förhand.

    /Niklas

    Ja du ska väl kunna läsa ur nyckeln ur din aktuella firmware och sedan flasha in 1.6:an med den istället.
    Ok. Tack så mycket. Då får jag sätta igång att läsa på om Jungelflasher.

    /Niklas

  28. #268
    Registrerade
    Mar 2008
    Inlägg
    11
    Respekt
    0

    Problem läsa ur nyckel benq

    Hej
    Söker hjälp hos er nu, har flashat endel 360 innan. Nu har jag fått min utbytt pga röda ringen hos micro och fått en ny istället. Var ett plus för fick en med hdmi samt en Vad6038 BQ spelare plus 1månad gold medlemskap. Till problemet har suttit i 10h idag och försökt läsa ut nyckeln men den vill inte. Testat dos1.3 samt 1.4 när jag startat o stänger av och dos32 hittar spelaren och trycker read så står han bara still och läser ej ur nyckeln. Tror att min sata sitter på ff00 men verkar inte fungera o läsa ur nyckeln.

    Testade att köra med diskett via dos16 det gick inte heller står bara error och han läser ej ur nyckeln. Vore tacksam om ngn duktig kunde säga hur jag skall göra för att få ur nyckeln ur denna enkla spelare.

    Gärna på ett enkelt stegat sätt så man förstår kan inte så mkt om data termer.

    testade att köra jungle oxå och låta släden vara ute men det gick inte heller.

    Så nu är jag tömd på ideer och vill bara kunna sätta mig ned o njuta lite 360.

    Tacksam för svar.

  29. #269
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    1 016
    Respekt
    25
    Kör du genom ett VIA V6421A SATA-kort eller kör du genom SATA kontrollern på moderkortet?
    PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
    PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
    PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

    360 JTAG With 500 GB USB External Drive
    360 JTAG Backup Console
    360 JTAGable Console

    Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

  30. #270
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Problemet ligger nog inte där, problemet ligger nog i att han/hon kör med 360 som strömkälla, istället för Connectivity kit och därmed inte kan slå av och på strömmen lika fort... men det kanske är både och =) han/hon skrev om problemet i en annan tråd också...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Sida 9 av 12 FörstaFörsta ... 7891011 ... SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Kan flashning vara orsaken till Red Lights..?
    By chillseeker in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 22
    Senaste inlägg: 2009-02-25, 19:49
  2. Xbox 360 Arcade, benq?
    By nosmaz in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 06:00
  3. C4EVA iXtreme Benq V1.1 rev2 & xtreme version
    By Playtoy in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2007-11-18, 10:40
  4. Guide - Hur man flashar BenQ Driven!
    By Chiiefen in forum XBOX 360 - Klistrade trådar, FAQ Vanliga frågor och svar, guider osv
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 10:04
  5. BenQ VAD6038 firmware
    By musse1 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 25
    Senaste inlägg: 2007-10-16, 15:46

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •