Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: SS men inte "iXtreme compatible"

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    4
    Respekt
    0

    SS men inte "iXtreme compatible"

    Tjena, det är så att jag har tankat spelet "Ninja Gaiden Black" Till xbox 1 (Jag har fortfarande inte kunnat testa det och det är verkligen ett spel som jag vill spela!) men mitt problem är här att jag undrar varför "iXtreme compatible" rutan inte är ikryssad fast än jag har lagt in Stealth och SS (använde mig av XDVDMulleter 9 och XDVD Mulleter B10)

    Någon som vet om det är fortfarande säkert för mig att bränna det (På en DL+Skiva antar jag efter att ha läst i FAQn//har BenQ läsare med iXtreme 1.2) eller måste jag göra något mer för att få iXtreme Compatible rutan ikryssad också?

    Mvh Pedram

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    85
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av predz Visa Inlägg
    Tjena, det är så att jag har tankat spelet "Ninja Gaiden Black" Till xbox 1 (Jag har fortfarande inte kunnat testa det och det är verkligen ett spel som jag vill spela!) men mitt problem är här att jag undrar varför "iXtreme compatible" rutan inte är ikryssad fast än jag har lagt in Stealth och SS (använde mig av XDVDMulleter 9 och XDVD Mulleter B10)

    Någon som vet om det är fortfarande säkert för mig att bränna det (På en DL+Skiva antar jag efter att ha läst i FAQn//har BenQ läsare med iXtreme 1.2) eller måste jag göra något mer för att få iXtreme Compatible rutan ikryssad också?

    Mvh Pedram
    Pröva och köra autofix.. Vet inte om det funkar på xbox spel men pröva vet jag.. Den rutan måste vara ikryssad för att spelet ska starta på ixtreme fw. Du har antagligen dåliga Stealth filer..
    Tröttna på Verbatim DL +, kör nu PS3 med PS3key. HDD is the shit.

    Xbox 360 Slim som väntar på lösning
    Xbox 360 Ixtreme (Pension)

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Jo men autofix har jag redan prövat. Kan vara för att jag har dåliga stealth filer, men en sak är säkert, det har funkat innan för mig när alla rutorna inte varit ikryssade på spelet Gears of War. Aja, får väl se om jag kan hitta några nya =)

    Tack!

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    85
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av predz Visa Inlägg
    Jo men autofix har jag redan prövat. Kan vara för att jag har dåliga stealth filer, men en sak är säkert, det har funkat innan för mig när alla rutorna inte varit ikryssade på spelet Gears of War. Aja, får väl se om jag kan hitta några nya =)

    Tack!
    Ok.. Vad kör du för FW? inte extreme va? Annars e det väl bara att pröva?
    Tröttna på Verbatim DL +, kör nu PS3 med PS3key. HDD is the shit.

    Xbox 360 Slim som väntar på lösning
    Xbox 360 Ixtreme (Pension)

Liknande diskussioner

  1. Same old, same old. Spel som inte startar.
    By Jin^ in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-04, 16:45
  2. Att löda i V.15, kanske inte så smart
    By Kuwabara in forum Matrix Infinity
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-23, 16:30
  3. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2005-09-21, 09:57
  4. DTS och THX bra i film men fungerar inte i musik.
    By neggard in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2005-07-15, 18:19
  5. Kan inte boota från CD/DVD med Xecuter2, svart skärm
    By sverre in forum X-ecuter 2 LITE support
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2005-01-17, 20:48

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •