Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Hitachi dvd

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2007
    Inlägg
    3
    Respekt
    0

    Hitachi dvd

    Hejsan. Jag är ny på detta forumet och jag har försökt hitta infon ja söker men ja har inte lyckats. Jag undrar hur jag kan se vilken version av hitachi dvdn ja har. Jag har hittat bilder där de visar vilket märke man har på dvd och ja har hitachi. Mrf date är 2006-11-21 på boxen. Jag ska nämligen skicka boxen till psxcare för flashning så de är bra å veta om det är v78 eller v79 på dvdn.

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    85
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av goffemannen Visa Inlägg
    Hejsan. Jag är ny på detta forumet och jag har försökt hitta infon ja söker men ja har inte lyckats. Jag undrar hur jag kan se vilken version av hitachi dvdn ja har. Jag har hittat bilder där de visar vilket märke man har på dvd och ja har hitachi. Mrf date är 2006-11-21 på boxen. Jag ska nämligen skicka boxen till psxcare för flashning så de är bra å veta om det är v78 eller v79 på dvdn.

    Öppna och titta på etiketten...

    Har du utan HDMI så har du säkert en 78
    Tröttna på Verbatim DL +, kör nu PS3 med PS3key. HDD is the shit.

    Xbox 360 Slim som väntar på lösning
    Xbox 360 Ixtreme (Pension)

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2007
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    ja har utan hdmi ja. ja vill inte öppna å kolla. men du tror det är en v78 då. det är ju bra.

  4. #4
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    1 999
    Respekt
    22
    Citat Original inlägg av goffemannen Visa Inlägg
    Hejsan. Jag är ny på detta forumet och jag har försökt hitta infon ja söker men ja har inte lyckats. Jag undrar hur jag kan se vilken version av hitachi dvdn ja har. Jag har hittat bilder där de visar vilket märke man har på dvd och ja har hitachi. Mrf date är 2006-11-21 på boxen. Jag ska nämligen skicka boxen till psxcare för flashning så de är bra å veta om det är v78 eller v79 på dvdn.
    Du har sökt dåligt. Det står i FAQ'n.
    Å det är som Playtoy skriver. Du måste öppna och kolla på etiketten för att vara 100% säker.
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2007
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    okej. då har ja sökt dåligt. Är det nån skillnad på v78 och samsung/benQ läsarna när de gäller flashning och spelning med backuper?

  6. #6
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    1 999
    Respekt
    22
    Flashning ja, spelning nej.

    Återigen, svaren på dessa frågor finns i FAQ'n. Eftersom du tydligen är ny på detta bör du läsa den + några klistrade trådar.
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    85
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av goffemannen Visa Inlägg
    ja har utan hdmi ja. ja vill inte öppna å kolla. men du tror det är en v78 då. det är ju bra.

    Ok du behöver ju inte öppna den heller i och med att du ska skicka in den. Ett tips är väl att anta att det är en 79a och att det kostar 1000 spänn.. Skulle det vara en 78a så skulle det ju bara vara bra och du sparar 500 spänn.. Sen så har enlund rätt.. Allt du har frågat står i FAQ
    Tröttna på Verbatim DL +, kör nu PS3 med PS3key. HDD is the shit.

    Xbox 360 Slim som väntar på lösning
    Xbox 360 Ixtreme (Pension)

Liknande diskussioner

  1. Hitachi 079FK DVD läsare
    By Rob! in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 18:55
  2. Funkar de med hitachi 0079 drives nu?
    By matte.90 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-13, 22:20
  3. hitachi +single layer dvd ?
    By dezuria in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-30, 17:16
  4. DVD filmer.
    By Miikeey in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-27, 18:53
  5. Hansi, 350 för HITACHI endast dvd?
    By Aragorn-noob in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2006-06-14, 23:04

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •