Hejsan!
Förlorat min orginal firmware till Samsung MS28-läsaren. Har kvar läsar-nyckeln och saknar nu bara org. firmware!
Vore toppen om någon kunde skicka en "orörd" ms28 firmware till min mail.
gustavlindvall@telia.com
MVH
Gustav
Hejsan!
Förlorat min orginal firmware till Samsung MS28-läsaren. Har kvar läsar-nyckeln och saknar nu bara org. firmware!
Vore toppen om någon kunde skicka en "orörd" ms28 firmware till min mail.
gustavlindvall@telia.com
MVH
Gustav
Har en i husvagnen( ja jag bor där när jag jobbar ) i mitt usb minne.. Skriv här så fort du får tag på en annars tar jag med den imorrn till jobbet och skickar den..
Tröttna på Verbatim DL +, kör nu PS3 med PS3key. HDD is the shit.
Xbox 360 Slim som väntar på lösning
Xbox 360 Ixtreme (Pension)
Vore toppen! Mycket vänligt! Skriver direkt om jag får tag på annat håll!
Tack!
Tackar så mycket! DU med husvagnen behöver inte skicka i onödan! Tack ändå
skulle oxå behöva en orginal ms28 fanns en men stod spoofed..... så vill ha en orginal s då jag ska skicka in den till MS !
roger_ekholm@hotmail.com
Ni kan ladda ned sådant där ni laddar ned era patchar från
Glöm inte att byta nyckeln på dem innan ni dammar iväg dem till Ms.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Du ser vad man hittar om man använder vår Sökfunktion
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Original firmware till 360 finns här för de som har tappat bort sitt.
http://zkaerfdom.hostwq.net/_menue/Firmware.php
Bookmarks