Hejsan!
Går denna player under "upload" modifikationer"
så att man får den regionsfri, makrovisionsfri?
Säljer ni den färdig och till vilket pris i så fall?
Tacksam för svar.
/mvh draggen
Hejsan!
Går denna player under "upload" modifikationer"
så att man får den regionsfri, makrovisionsfri?
Säljer ni den färdig och till vilket pris i så fall?
Tacksam för svar.
/mvh draggen
Vi moddar den med fjärrkontroll för 500:-
Den blir inte makrovisionsfri.
Vi har f.n. inte dvd-spelare i sortimentet, vi hinner bara med xbox och ps2 moddningar just nu...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hej, jag har några frågor om regionsmodifieringen på DV-454.
Klarar den Region 1 RCE?
Klarar den Region 2 RCE?
Kan man byta region manuellt?
Går det att återställa spelaren till region 2 när den en gång är modifierad?
<small>[ 09 December 2002, 11:46: Meddelandet redigerat av: barbapappa ]</small>
Den klarar RCE R1. RCE R2 finns väl inte? Har iaf inte hittat någon film som inte fungerar. Det går inte att ställa manuellt.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Nja, R2 RCE kanske inte finns än, men man vet aldrig vad som lurar bakom hörnet.
Jag vill helst ha spelare där det manuellt går att välja region, så att man är säker oavsett vad filmbolagen hittar på i framtiden.
Hej Hansi, jag sökte lite i forumet och såg att du skriver följande i en tråd från den 19 april:
"... Skall man se skyddade R2 filmer (Sea Of Love och någon till...) ..."
Var det RCE-skydd som du avsåg? I så fall så verkar det redan finnas R2 RCE-filmer ute.
Är det någon som har filmen "Sea of Love" och vet om den fungerar på en auto-switchande spelare?
Sea of love är inte "RCE R2" utan "Seamless branching" någonting enligt de termer som används dvd-moddare sinsemellan.
Pioneerspelare har inte problem med den titeln. Har för mig att Sony ELLER Panasonic vägrade spela den när jag testade någon gång.
Bookmarks