Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: frågor om iR Shell

Registrerade
    Jul 2007
    Respekt
    0

frågor om iR Shell

e undrar om min psp försämras.
    Kan jag gör alla grejer som man kunde untan ir shell asåå spela kolla på film använda tv tv kabeln och mm..
    händer något med min garatni har köo psp på psxcare.

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    19
    Vad menar du? Om du lägger in IR shell kan du nog fortfarande titta på film och spela spel. Hade inte varit så smart av skaparna att göra så sitt app tar bort allt det roliga med att ha en PSP...
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Respekt
    19
    händer något med min garatni har köo psp på psxcare.
    Sony's garanti försvinner om jag inte har fel. Dom kan ju inte garantera att din psp håller om du har moddad mjukvara (du kanske fortfarande har garanti på hårdvaran). Om din psp skulle bli brickad (så att du inte kan starta den) och du har flashat den hos psxcare så fixar dom det säkert gratis

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Xager Visa Inlägg
    Sony's garanti försvinner om jag inte har fel. Dom kan ju inte garantera att din psp håller om du har moddad mjukvara (du kanske fortfarande har garanti på hårdvaran). Om din psp skulle bli brickad (så att du inte kan starta den) och du har flashat den hos psxcare så fixar dom det säkert gratis
    Garantin ryker inte bara för att man flashar en PSP, isåfall skulle den ryka om man uppgraderar med en officiell mjukvara ju

Det som däremot kan hända är att Sony inte kan "Garantera" att en Custom FW fungerar lika kiss som deras eget
    En Custom PSP firmware är inte så mycket sämre än en orginal, tvärtom den är begåvad med bättre saker... Se det som en Mjukvarutrimmad bil där man inte byter ut kretsar utan programmerar om de befintliga via en serviceport.
    Tillverkaren av bilen kan inte garantera prestanda men ofta så ökar den med trimm

Och "Brickar" man en PSP pg.av Mjukvaruuppdateringar kan man alltid väcka den till liv med Pandora, eller så kan Sony köra sitt eget Servicebatteri

Och köper du en PSP från PSXCare med Custom FW så har du garanti av PSXCare, men Flashar du sönder din PSP kan de väcka den till liv åt dig för en mindre summa då felet är "Självförvållat" och inte beror på dem.
    Verkar logiskt när man tänker efter eller hur
    Last edited by Pendragon; 2007-12-11 at 11:10.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Jul 2007
    Respekt
    0
    Har någon av elr irshell elr test ir shell. och vad tycker ni om den. frågar detta på grund av att hittar ingen ebook reader som funkar på min pspslim 3.71 m33-2. vet ni någon ebook reader sonm funkar säg till.

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner