jag behöver alltså en hel lasermotor platta
och har upptäckt att dom e ganska svåra att få tag på
jag behöver alltså en hel lasermotor platta
och har upptäckt att dom e ganska svåra att få tag på
Vi borde kunna leta fram det du behöver, ring eller maila psxcare@netcare.se så får du svar när en tekniker kollat högarna.
Du behöver alltså lasermotorn komplett med lasermotorplatta?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
japp jag behöver hela den svarta motorn / plattan
jag köpte en sådan av er för ca 1 år sedan men den har blitt väck nu .. plus att kabeln som ansluter laserplattan (inte strömkabeln) var för kort så jag tror att det inte var för min modell
Det låter som om du är ute efter hela laserenheten...
Vi har inga med tillräckligt lång flatkabel för 5502, men ibland har våra tekniker löst detta genom att ta isär lasern och dra kabeln på ett annat sätt ut ur lasern :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks