Original inlägg av
Pepo
1:
Men min PSP fat har LCD:n pajjat, någon av ungarna trampade på den, jag har 2 års drulle försäkring kvar på den, men det dom förmodligen kommer att göra är att bara byta ut skärmen, känner för att få en helt ny
Dessutom har jag ju flashat den några ggr, några tips för att den ska bli obrukbar så att det ej går att laga?? (obs kan inget se på skärmen så blir svårt att blippa runt)
Haha. Skämt å sido så tror jag att drulle täcker det mesta (bäst att kolla upp det först med ring inte å fråga bara :P). Så det är bara att välja något, typ "tappa" den i golvet. Det får ju inte se ut som att du har försökt att förstöra den.
Gör något som kan hända på riktigt (att tappa den i golvet passar också med din trasiga skärm).
Men som sagt, kolla på ditt försökringsbolag vad som gäller. Men om du ringer och frågar så kanske det verkar misstänktsamt om den går sönder strax efter.
Original inlägg av
Pepo
2:
Min Nintendo Ds Fat har 1 års drulle försäkring kvar, och vill givetvis ha en DS Lite, någon som har ett bra förslag för att 'bricka' den
Tror att service gubbarna kan unbricka det mesta, så hårdvarufel är nog det som gäller här också. Dock är det inte säkert att dom ger dig en ny slim eller lite om den går sönder, kan vara så att dom bara ersätter värdet på det eller något
Last edited by Xager; 2007-12-11 at 22:08.
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Bookmarks