Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Många kommer säker att skaka på huvudet

Registrerade
    May 2004
    Respekt
    0

Många kommer säker att skaka på huvudet

1:
    Men min PSP fat har LCD:n pajjat, någon av ungarna trampade på den, jag har 2 års drulle försäkring kvar på den, men det dom förmodligen kommer att göra är att bara byta ut skärmen, känner för att få en helt ny Dessutom har jag ju flashat den några ggr, några tips för att den ska bli obrukbar så att det ej går att laga?? (obs kan inget se på skärmen så blir svårt att blippa runt)

2:
    Min Nintendo Ds Fat har 1 års drulle försäkring kvar, och vill givetvis ha en DS Lite, någon som har ett bra förslag för att 'bricka' den

Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av Pepo Visa Inlägg
    1:
    Men min PSP fat har LCD:n pajjat, någon av ungarna trampade på den, jag har 2 års drulle försäkring kvar på den, men det dom förmodligen kommer att göra är att bara byta ut skärmen, känner för att få en helt ny Dessutom har jag ju flashat den några ggr, några tips för att den ska bli obrukbar så att det ej går att laga?? (obs kan inget se på skärmen så blir svårt att blippa runt)
    Haha. Skämt å sido så tror jag att drulle täcker det mesta (bäst att kolla upp det först med ring inte å fråga bara :P). Så det är bara att välja något, typ "tappa" den i golvet. Det får ju inte se ut som att du har försökt att förstöra den.
    Gör något som kan hända på riktigt (att tappa den i golvet passar också med din trasiga skärm).
    Men som sagt, kolla på ditt försökringsbolag vad som gäller. Men om du ringer och frågar så kanske det verkar misstänktsamt om den går sönder strax efter.

Citat Original inlägg av Pepo Visa Inlägg
    2:
    Min Nintendo Ds Fat har 1 års drulle försäkring kvar, och vill givetvis ha en DS Lite, någon som har ett bra förslag för att 'bricka' den
    Tror att service gubbarna kan unbricka det mesta, så hårdvarufel är nog det som gäller här också. Dock är det inte säkert att dom ger dig en ny slim eller lite om den går sönder, kan vara så att dom bara ersätter värdet på det eller något
    Last edited by Xager; 2007-12-11 at 22:08.
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Registrerade
    May 2004
    Respekt
    0
    Tack för det snabba svaret, jag gick ju på försäljarnas snack om att köpa extra försäkring på expert, därav de långa garanti tiderna, tänkte att någon valuta för pengarna ska jag väl ha... Får väl tappa dem ifrån balkongen, eller en EMP kanske

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Alla psp jag lämnat in på service har blivit utbytta oavsett vilket fel det varit på dom, verkar inte som om man bryr sig om att laga dom.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Alla psp jag lämnat in på service har blivit utbytta oavsett vilket fel det varit på dom, verkar inte som om man bryr sig om att laga dom.
    Men tror du att en fat blir en slim och en fat DS blir en lite?

Och BTW, tänk om dom har ett stick test?
    Men du har nog rätt, samma sak som min iPod. Nog billigare att fixa en ny än.
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Registrerade
    May 2004
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Kan nog stämma, jag kör på så får vi se vad som händer tack för edera svar Hansi och Xager

Liknande diskussioner

1. Printable.
    By Bianc0neri in forum Nintendo WII - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-12-27, 20:51
  2. Kommer det gå att flasha X360 Elite med Benq Firmwaren?
    By brownstone in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-10-20, 19:40
  3. Dell>Xbox Projekt
    By -Rosen- in forum XBOX Case Mods
    Senaste inlägg: 2006-12-12, 21:05
  4. 6.6 Guide till streaming i XBMC av fArGo_sWe
    By fArGo_sWe in forum XBOX / Evolution-X FAQ och Guider
    Senaste inlägg: 2004-04-21, 10:14

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner