Snart är året över och då kan man ju börja fundera på vilket spel som egentligen varit bäst?
Vad tycker ni?
-NHL 08 till 360 för min del.
Snart är året över och då kan man ju börja fundera på vilket spel som egentligen varit bäst?
Vad tycker ni?
-NHL 08 till 360 för min del.
Ja NHL 08 var verkligen bra även om jag personligen föredrar PES08 (trots att det inte var så bra som det hade kunnat varit).
Årets flopp tycker jag nog tyvärr är NFS Pro Street. Snacka om att dom har förstört den serien =/
Fifa 08,,, sportspel räcker mycket mycket längre än andra spel
Floppen blir nog assasins tyckte det var för enformigt och det levde inte upp till hypen som var innan.
Last edited by Itchi; 2007-12-13 at 13:20.
Själv tycker jag nog att sportspel som är årligt återkommande inte kan räknas då de spelar i en helt annan liga. Och för oss som inte spelar sportspel aka Fifa NHL så finns det nog inget som känns så enformigt som just dessa.
Fortsätter med spänning att följa tråden...
Så du menar att jag inte får tycka att PES08 är årets bästa spel för Xbox 360 för att det är ett sportspel och för att dom tyvärr tillverkat en tidigare version (PES6) innan?
Då borde man ju inte få välja typ Halo 3 eller liknande heller då eftersom det finns tidigare spel i serien, eller?
Eller menar du att det är ok så länge det inte kommit ut mer än typ 8 versioner av spelen genom åren?
Vart går gränsen? Vilket spel gillar du bäst i år?
Självklart får man. Men jag tycker inte att man bör tycka pga att de spelar i en annan liga. Givetvis är det inte jämförbart med trilogier som Halo. Dessa är ju oftast fortsättning av föregående story.
Jag har inte kommit igenom speciellt många ännu så jag får återkomma med mitt eget...
Nu tycker jag det känns lite som tvingat tänkande här =)
Visst finns det många bra spel i år till 360:n. Mass Effect, Skate, Sega Rally, CoD4, Bioshock.
Men det spelar ingen roll för inget spel har givit mig så många roliga speltimmar (både själv och tillsammans med andra) som PES 2008. Så jag tycker inte att argumentet "nya versioner varje år" håller.
Har det släppts så får det väljas.
Sen kanske man kunde göra det lite seriösare med kategorier.
Vågar vi på oss att göra en topp tio?
Nummer ett? (utan tvekan)
Call of Duty 4, Project Gotham Racing 4 och Gears of War är absolut på topplistan.
Lost Planet Extreme Condition, Colin McRae Dirt och Forza Motorsport 2 är några andra favoriter.
Måste säga att det generellt finns sjukt mycket bra till 360'n!
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Ja, där har ju 360:n ett stort övertag över PS3.
NHL 08 överlägset, sen COD 4 och PES 2008 ligger högt också.
Mass Effect!
jag kan inte utse "ett" bästa.. kan däremot lista "ett" bästa i egna kategorier.
bioshock (story/spänning)
timeshift (kul,spelglädje)
colin mcrae dirt (koncentration)
skate (leka/utmaning)
call of duty 4 (krig är kul)
tomb raider anniversery och bioschock kanonspel
t.e
Halo 3? glömt det?
halo 3 bra men för kort
t.e
Jo men jag menade ju mest på liven.
assasin creed är bra men påminner för mycket om prince of persia, jag tror mass effect verkar bra har ej testat det än, likaså circle of doom
t.e
Klarade Mass effect igår och oh boy vilket spel. Men jag är inte säker på vilket jag skulle valt mellan det och The orange box.
nån som vet var man kan tanka ner 360 spel förutom pirate bay
t.e
Utan tveka ÅRETS BÄSTA SPEL:
PRO EVOLUTION SOCCER 08
Hansi kan du inte göra en sån där som man kan rösta på vilken är årets bästa spel (stapel statistik) som visar vilen som har fåt mest röster?
Vem som helst kan skapa en tråd med en poll....
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks