Sida 1 av 2 12 SistaSista
Visar resultat 1 till 30 av 37

Diskussion: Skivor som funkar?

Registrerade
    Dec 2007
    Respekt
    0

Question Skivor som funkar?

Hej jag har en Pioneer 110D brännare i datorn och vill nu bränna några spel till 360 undrar ifall någon av dom här skivorna är bra har någon testat?

tänkte köppa från sidan we sell cd.

Arita
    DVD+R 8.5GB Double Layer 2.4xspeed logo bulk 25pcs
    222kr

eller

Premium
    DVD+R 8.5GB Double Layer 2.4xspeed white inkjet printable cakebox 10pcs
    98kr

eller

Traxdata
    DVD+R Double Layer 8.5GB 8xspeed cakebox 10pcs
    209 kr

vet någon om dom billigare funkar?? arita eller premium?

Last edited by djsmookie; 2007-12-13 at 19:50.

Registrerade
    Nov 2007
    Respekt
    18
    Jag bör få mina arita skivor vilken dag som helst, antagligen imorn.
    Dom bör funka bra, tidigare köpte jag några billiga 10pcs för 92:- på matrixx rätt ok.
    Men hoppas dessa arita funkar bra oxå.
    Återkommer när ja fått dom!

Registrerade
    Mar 2004
    Respekt
    21
    alla de skivorna är skit.

Verbatim och du slipper problem.

Registrerade
    Dec 2007
    Respekt
    0
    skulle vara tacksam ifall du säger till är du fått dom.
    ska flytta till spanien i januari så tänkte bränna massa spel innan jag åker så man har nått o göra där när man inte är ute o raggar på brudar i stranden

själv så har jag några på fujifilm skivor från kjell & company och några på philips skivor funkar perfekt.

vist kanske bättre skivor läser bättre men tycker mina läser bra aldrig något fel med att consolen inte kan läsa skivorna.

Ifall dom billigare skivorna funkar kan man jo köpa 100 skivor till priset av 10-20 verbatin

Registrerade
    Nov 2002
    Från
    Stockholm
    Respekt
    23
    Vad folk är dumsnåla, köper skitskivor och undrar sedan varför spelen fryser, inte går att bränna mm mm. Frågan är ju avhandlad 645 ggr redan. Visst kan man hitta nåt annat som råkar funka hyfsat med brännaren i pc'n och som en bonus även i 360'n. Men livslängden är ju begränsad garanterat.
    Verbatim = det som gäller!
    360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....

Registrerade
    Dec 2007
    Respekt
    0
    Tyvär så är det inte alla människor som kan springa o lägga ut 1000 kr för verbatin skivor dom är dubbelt så dyra som billigare varianter.

Och är skillnaden verkligen så stor har kört med allt möjligt skit o brukar alltid funka även på wii alla mina spel funkar perfekt o kvittar vilket märke verbatin,tdk,fujifilm o några noname skivor.

ifall dom billigare funkar är man bara smart o köpa dom billigare då man kan köpa dubbelt så många för samma pris som verbatin.

Registrerade
    Nov 2002
    Från
    Stockholm
    Respekt
    23
    Förstår vad du menar smookie, det är ju upp till var och en att köpa det man vill, men det kan ju vara kostsamt att köpa en drös olika märken innan man hittar nåt budgetmärke som funkar i ens egen utrustning.
    Frågan kan endast du svara på då det till stor del beror på hårdvaran i din igen utrustning om det funkar eller inte. Nån media som du kan bränna/läsa kanske inte jag kan för att vi har olika hårdvara. Men rent generellt funkar ju Verbatim för dom flesta. Det är ett säkert kort, men visst dubbelt så dyrt.
    360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....

Registrerade
    Dec 2007
    Respekt
    0
    Sant sant.
    Jag vet att verbatin är dom bästa som finns eller rättare sagt dom som funkar hos dom flesta.

Men jag hade också läst något om traxdata skivorna vilket massa folk kör med dom är iallafall inte dom billigaste men inte dom dyraste stämmer detta kanske att dom ska funka bra ?

Registrerade
    Dec 2007
    Respekt
    0
    oj de va typ 20 kr i skillnad mellan trax data och verbatin .

Ska fan beställa dom platinum och dom billigare funkar det inte till 360 kan jag jo ha dom för film bränna full version på dvd utan komprimering o skit.
    eller som backup eller nåt.

Registrerade
    Dec 2007
    Respekt
    0
    Sen kan man väl gå steget längre och säga som såhär:

Billiga skivor: Många, opålitliga, sämre kvalite, håller sämre, bränner i lägre hastighet

Verbatim: Garanterat perfekt varje gång, håller bättre, bränner snabbt

Själv bränner jag Verbatim 8x på under 15min

Registrerade
    Dec 2007
    Respekt
    0
    hur ser jag hur snabbt min brännare kan bränna dvd+r dl?

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    26
    Citat Original inlägg av djsmookie Visa Inlägg
    Tyvär så är det inte alla människor som kan springa o lägga ut 1000 kr för verbatin skivor dom är dubbelt så dyra som billigare varianter.
    det är sant, men i slutändan tror jag dessa personer hade värderat 5 fungerande spel än 20st som får "disc error" eller inte startar alls.. köper du 20 pack verbatim för 400:- så har du ett spel för 20:-, det är väl rätt ok? är det för dyrt är man dumsnål..

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    26
    Citat Original inlägg av djsmookie Visa Inlägg
    hur ser jag hur snabbt min brännare kan bränna dvd+r dl?
    http://www.cdrinfo.com/Sections/Revi...rticleId=14845

DVD+R DL 8x, 6x, 4x, 2.4x

Registrerade
    Dec 2006
    Respekt
    19
    Verbatim. 20-30 spänn för ett spel på en skiva som fungerar perfekt. Varför klydda till det med skivor som är sämre på precis allt?

Hur kan du tycka att det blir för dyrt? Jag drog hem 25 skivor för lite över 400 kr för någon dag sen. Har du inte råd med 20-30 spänn för en skiva så kanske du ska ladda hem spel till din dator istället. Glöm inte att ett orginal spel går 600kr.

Registrerade
    Jan 2002
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av Chsandberg Visa Inlägg
    Verbatim. 20-30 spänn för ett spel på en skiva som fungerar perfekt. Varför klydda till det med skivor som är sämre på precis allt?

Hur kan du tycka att det blir för dyrt? Jag drog hem 25 skivor för lite över 400 kr för någon dag sen. Har du inte råd med 20-30 spänn för en skiva så kanske du ska ladda hem spel till din dator istället. Glöm inte att ett orginal spel går 600kr.
    Blir så jävla trött på när folk skall trycka ner andra för att de inte har råd med det ena eller andra. Har man så jävla gott om pengar kan man ju köpa originalspel eller??? Jag personligen har INTE råd att lägga 750:- för 25 Verbatim i månaden, ja precis... 650:- för skivorna och frakt på nån 100-lapp. Jag skulle veta var du handlar dina skivor så du har dem hemma för 400:-.
    För det andra så finns det ingen anledning att köpa Verbatim för 650:- när det faktiskt finns alternativ som fungerar LIKA bra för 200:-/25-pack.
    Arita RITEK 2.4x Speed (DUAL LAYER+R) WHITE PRINTABLE 8.5GB DVD+R (25 PACK) fungerar perfekt. Har testat ca 100 skivor i 4 olika maskiner och ingen av dem har blivit dirty disk eller nåt annat fel.
    Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original

Registrerade
    Mar 2004
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Game_Freak_se Visa Inlägg
    Blir så jävla trött på när folk skall trycka ner andra för att de inte har råd med det ena eller andra. Har man så jävla gott om pengar kan man ju köpa originalspel eller??? Jag personligen har INTE råd att lägga 750:- för 25 Verbatim i månaden, ja precis... 650:- för skivorna och frakt på nån 100-lapp. Jag skulle veta var du handlar dina skivor så du har dem hemma för 400:-.
    För det andra så finns det ingen anledning att köpa Verbatim för 650:- när det faktiskt finns alternativ som fungerar LIKA bra för 200:-/25-pack.
    Arita RITEK 2.4x Speed (DUAL LAYER+R) WHITE PRINTABLE 8.5GB DVD+R (25 PACK) fungerar perfekt. Har testat ca 100 skivor i 4 olika maskiner och ingen av dem har blivit dirty disk eller nåt annat fel.
    Har du råd att köpa en XBOX360 så har du för fan råd att köpa 20st Verbatim för 400kr.
    Jag tycker personligen att det är rätt åt idioter som köper billigt skit och pajar sin laser och som inte får spel att fungera.

Vill man snåla kan man lika gärna köpa en jävla DS och en backup kassette.
    Sluta fråga om vilka skivor som är bäst om ni ända ska skita i det.
    Otacksamma jävlar, det finns ju fan en anledning att folk rekomenderar Verbatim.

Herregud.

Registrerade
    Dec 2006
    Respekt
    19
    tOPO - Word!

-------

G*mefr*ak//

För övrigt så blir jag lite orolig när du snackar om att du köper 25 skivor i månaden. Antingen så bränner du ut exakt alla spel som finns till 360:n och lägger ner ca 10 minuter per spel - eller så lägger du ner all din vakna tid på att spela. Min spindel på 25 skivor har jag haft sedan i somras och jag har fortfarande mer än hälften kvar.

Edit:

Hur jag får skivorna så billigt? Jag kör på storbeställningar då jag beställer allt på en gång. Frakten blir nästan obefintlig om man delar upp den på varorna. Fick nyss hem en ny spindel på 25 skivor så nu klarar jag mig i över ett år till.
    Last edited by Chsandberg; 2007-12-13 at 21:56.

Registrerade
    Jan 2002
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av tOPO Visa Inlägg
    Har du råd att köpa en XBOX360 så har du för fan råd att köpa 20st Verbatim för 400kr.
    Javisst, jag sitter här och ljuger för dig... NEJ jag har inte råd med att köpa 25 skivor för tot 750:-. Vem är du som har rätt att sitta och avgöra vad jag har råd till eller ej, du vet väl inte om jag fick ta den på avbetalning och betalar det med de sista 200:- jag har över i månaden för att göra mina barn glada. Nu är det inte så, men det sitter MÅNGA i den sitsen som säkert tar illa åt sig när nån kräker av sig vilken skit som helst utan att tänka före.
    Var får du tag i 20 skivor för 400:- med frakt? Jag hittar inte det någonstans.

Jag tycker personligen att det är rätt åt idioter som köper billigt skit och pajar sin laser och som inte får spel att fungera.
    Var har du fått ifrån att du pajjar laser på boxen? Det som händer är att du får ett error om dirty disk, inget annat.

Vill man snåla kan man lika gärna köpa en jävla DS och en backup kassette.
    Svårt att spela forza 2 och Halo 3 på en DS

Sluta fråga om vilka skivor som är bäst om ni ända ska skita i det.
    Ingen frågade om vilka som var bäst, det som frågades om var ifall någon av de fungerar, och då ljög du, du påstod att alla de var skit. Både Arita och traxdata är kända för att fungera

Otacksamma jävlar, det finns ju fan en anledning att folk rekomenderar Verbatim.

Herregud.
    Ingen är otacksam, och anledningen till att alla rekomenderar Verbatim är att alla är övertygade om att det är det enda märke som fungerar utan att själva prova. Alla var övertygade en gång att jorden var platt, och det var också ignorans.
    Last edited by Game_Freak_se; 2007-12-13 at 21:57.
    Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original

Registrerade
    Jan 2002
    Respekt
    24
    tOPO - Word!

-------

G*mefr*ak//

För övrigt så blir jag lite orolig när du snackar om att du köper 25 skivor i månaden. Antingen så bränner du ut exakt alla spel som finns till 360:n och lägger ner ca 10 minuter per spel - eller så lägger du ner all din vakna tid på att spela. Min spindel på 25 skivor har jag haft sedan i somras och jag har fortfarande mer än hälften kvar.

Edit:

Hur jag får skivorna så billigt? Jag kör på storbeställningar då jag beställer allt på en gång. Frakten blir nästan obefintlig om man delar upp den på varorna. Fick nyss hem en ny spindel på 25 skivor så nu klarar jag mig i över ett år till.
    Du behöver inte oroa dig för mig angående mina brännar/spelvanor, de har jag kontroll över. Jag, min fru och mina barn har olika intresse när det gäller typer av spel, så det är anledningen till att jag har bränt ut mer än 10 spel. Jag kör också med storbeställningar ihop med en del andra, men skivorna blir inte billigare för det, ok att frakten minskar, men inte till obefintlighet.

Edit
    Min 17-årige son lägger fram det så när han vill ha pengar till något, att frakter osv är obetydliga. T.ex. kostar något 800+frakt så heter det att det "kostar 500 eller nåt, kanske lite mer" men han har dålig respekt för pengar, kanske för att han inte själv tjänar dem.
    Last edited by Game_Freak_se; 2007-12-13 at 22:08.

Registrerade
    Aug 2007
    Respekt
    0
    http://se.********.dk/?page=products&product_id=414

498 för 25 verbatim dl visst frakten är dyr men dela med en kompis o det landar inte på mer än 570:- för garanterat bra kvalite.

Registrerade
    Dec 2006
    Respekt
    19
    Du behöver inte oroa dig för mig angående mina brännar/spelvanor, de har jag kontroll över. Jag, min fru och mina barn har olika intresse när det gäller typer av spel, så det är anledningen till att jag har bränt ut mer än 10 spel. Jag kör också med storbeställningar ihop med en del andra, men skivorna blir inte billigare för det, ok att frakten minskar, men inte till obefintlighet.
    Du köper inte 25 skivor i månaden oavsett hur många ni är i er familj.

För övrigt så är frakten när jag handlar i princip obefintlig. 150kr frakt på 20kilo. Jag har nyss fått hem 19.8 kilo olika skivor och spindlar som vara hela 2008

Registrerade
    Jan 2002
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av kentaman Visa Inlägg
    http://se.********.dk/?page=products&product_id=414

498 för 25 verbatim dl visst frakten är dyr men dela med en kompis o det landar inte på mer än 570:- för garanterat bra kvalite.
    Ok, hade fel på priset, där jag köper kostar de som sagt 650 + frakt, men det är fortafrande stor skillnad på 400:- eller 570:- för 25 skivor

Registrerade
    Aug 2007
    Respekt
    0
    Ok, hade fel på priset, där jag köper kostar de som sagt 650 + frakt, men det är fortafrande stor skillnad på 400:- eller 570:- för 25 skivor
    Jo visst är det skildnad på 400 o 570 men det kan kosta pengar o prova sig fram också innan man hittar de skivor som kostar mindre o har duglig kvalite.

Registrerade
    Jan 2002
    Respekt
    24
    Du köper inte 25 skivor i månaden oavsett hur många ni är i er familj.
    Vem är du? Hur i helvete vet du vad eller hur mycket jag köper eller ej i månaden?

För övrigt så är frakten när jag handlar i princip obefintlig. 150kr frakt på 20kilo. Jag har nyss fått hem 19.8 kilo olika skivor och spindlar som vara hela 2008
    Du var orolig för mina bränn/spelvanor?! Du har precis berättat att du köpt hem 40 paket skivor (1 st 25-pack väger 0,5 kg) och de vara "hela 2008". Det blir ju bara 3-4 paket i månaden....och jag köpte inte 1 paket i månaden då det var för mycket? Min slutsats är att antingen ljuger du, eller har du ett otroligt bra betalt jobb, eller bor du hemma utan att göra rätt för dig. 40x500:- är ca: 20000 och det är ganska mycket pengar....jag personligen tror det första.

Registrerade
    Jan 2002
    Respekt
    24
    Hur som helst, tråden handlar om ifall andra skivor förutom Verbatim fungerar, och JA, Arita RITEK 2.4x Speed (DUAL LAYER+R) WHITE PRINTABLE 8.5GB DVD+R (25 PACK) fungerar.

Registrerade
    Dec 2006
    Respekt
    19
    Vem är du? Hur i helvete vet du vad eller hur mycket jag köper eller ej i månaden?

Du var orolig för mina bränn/spelvanor?! Du har precis berättat att du köpt hem 40 paket skivor (1 st 25-pack väger 0,5 kg) och de vara "hela 2008". Det blir ju bara 3-4 paket i månaden....och jag köpte inte 1 paket i månaden då det var för mycket? Min slutsats är att antingen ljuger du, eller har du ett otroligt bra betalt jobb, eller bor du hemma utan att göra rätt för dig. 40x500:- är ca: 20000 och det är ganska mycket pengar....jag personligen tror det första.
    Du är också ganska duktig på att anta ser jag. Jag köper i princip endast spindlar med 50 och 100 skivor förutom när det handlar om DL-skivor.

Jag märker dock att du är intresserad så jag kan utveckla det lite:

Har köpt en väldans massa dvd-r skivor. De går åt som smör i solsken. Men även cd-r skivor för musik och foton.

Du vet väl själv att cd-r och dvd-r skivor inte är lika dyra som Verbatim DL-skivor?!

Registrerade
    Nov 2007
    Respekt
    0
    Ni som vill ha billiga Verbatim kan ge mitt ett PM. 20-pack för 399 + 42 frakt, kommer inom 2 dagar.

Edit: Finns inte PM på detta forum?
    Last edited by Akiira; 2007-12-13 at 22:37.

Registrerade
    Dec 2007
    Respekt
    0
    När jag läser Game_Freaks inlägg blir jag rädd. Vem säger att du är tvingad till att lägga några som helst pengar på spel över huvud taget? Är man vuxen, tjänar egna pengar m.m så bör har man alltid en valmöjlighet till att ha råd med något så enkelt som ett tv-spel. Du har även råd med att köpa original om du så vill det. Vad du glömmer av när du aggresivt skriver av dig här är att det handlar om att prioriter. Inte råd att köpa spel? Kör pirat. Inte råd att köpa skivor? Välj med omsorg vilka spel du verkligen vill spela. Och om det nu är så att er familj behöver så ofantligt många skivor så att du känner att du inte har råd, ja då är det nog dags att ni börjar se er om efter en hobby som inte kostar så mycket pengar. Än en gång, det handlar om prioriteringar. Ta med dig fru, barn, gå ut i skogen. Åk och bada. Åk skridskor, pulka. Men sitt inte här och skriv om att folk trycker ner andra. Känner man att man inte har råd (vilket förmodligen handlar om prioriteringar) så kan man faktiskt göra ett aktivt val och välja bort! Det är ingen som tvingar någon till att köpa ex en Xbox 360.

Önska dig några skivor i födelsedag/julklapp och välj med omsorg vilka spel du lägger på dem och du har förmodligen såpass mycket speltid så det räcker till nästa gång du fyller år alt. nästa jul.
    Last edited by UrbanBox; 2007-12-13 at 22:49.

Registrerade
    Nov 2002
    Från
    Stockholm
    Respekt
    23
    lol ....hur gamla e ni?
    Den här tråden är ju hur rolig som helst. Men ni borde vara lite bussigare mot varandra. Kanske var det mitt inlägg om att vara dumsnål som satte bollen i rullning? Det var inte min avsikt, jag håller med int21, och menar att dom pengarna man lägger ner på att testa skivor kunde man i stället från början lagt på ett par 10-pack verbatim, då vet man iaf att man får typ 20-spel på en gång och inga trasiga skivor eller såna som inte funkar som man istället får hitta på nåt låtsasargument för... typ backup (vilket man inte vill ha på dåilga skivor ). Dessutom, köper man 2 st 10-pack idag så rymmer man lätt dom 360 spel som är värda att spela på dessa skivor... fler bra lir finns det inte. Det är mkt skit som släpps mellan dom bra spelen....

Ha de gött grappar....

GroGGen

Registrerade
    Jan 2002
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av UrbanBox Visa Inlägg
    När jag läser Game_Freaks inlägg blir jag rädd. Vem säger att du är tvingad till att lägga några som helst pengar på spel över huvud taget? Är man vuxen, tjänar egna pengar m.m så bör har man alltid en valmöjlighet till att ha råd med något så enkelt som ett tv-spel. Du har även råd med att köpa original om du så vill det. Vad du glömmer av när du aggresivt skriver av dig här är att det handlar om att prioriter. Inte råd att köpa spel? Kör pirat. Inte råd att köpa skivor? Välj med omsorg vilka spel du verkligen vill spela. Och om det nu är så att er familj behöver så ofantligt många skivor så att du känner att du inte har råd, ja då är det nog dags att ni börjar se er om efter en hobby som inte kostar så mycket pengar. Än en gång, det handlar om prioriteringar. Ta med dig fru, barn, gå ut i skogen. Åk och bada. Åk skridskor, pulka. Men sitt inte här och skriv om att folk trycker ner andra. Känner man att man inte har råd (vilket förmodligen handlar om prioriteringar) så kan man faktiskt göra ett aktivt val och välja bort! Det är ingen som tvingar någon till att köpa ex en Xbox 360.

Önska dig några skivor i födelsedag/julklapp och välj med omsorg vilka spel du lägger på dem och du har förmodligen såpass mycket speltid så det räcker till nästa gång du fyller år alt. nästa jul.

Håller med dig i att det handlar om att prioritera till viss del, alla har inte samma förutsättningar ekonomiskt, men det var inte det som det hela urartade om.
    Mitt första inlägg att jag blev trött var när djsmookie frågade om det fanns andra billigare märken än verbatim, för han skulle "bränna massa spel " innan han flyttade till spanien och det blir väldigt mycket pengar för dem. Då blir det givetvis en massa tycke och ifrågasättande om varför han vill ha error och skit-skivor, att han har "väl" råd att köpa riktiga skivor, de kostar ju "bara" 400:- (570:- egentligen) osv. istället för att svara på hans enkla fråga. Han vill ju inte ha skit eftersom han frågar efter andra som fungerar. Nu finns det ju bra andra skivor för 200:- + frakt, och då handlar det inte längre om prioritering utan prestige om att "man ska ha verbatim" och inget annat, för det har "alla" sagt.
    Du tycker inte att det är att trycka ner om man skriver att "har man råd att köpa xbox så har man råd att köpa skivor för 4-500:-"
    Kanske är det så att man inte har råd just för att man köpte den där xboxen.

Den här tråden urartade helt och kom bort från ämnet och jag var den förste att spåra ur och ber om ursäkt för att det tog plats här, men inte för mina åsikter.
    Nu har jag inget mer att tillägga eftersom jag har svarat några gånger på trådens fråga.

Sida 1 av 2 12 SistaSista

Liknande diskussioner

1. Spel funkar inte efter WiiUpdate (Mario party 8)
    By davidos90 in forum Nintendo WII - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-11-28, 13:54
  2. Flashat Xbox360, funkar inte.
    By jwradhe in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-11-27, 11:19
  3. TMNT funkar...funkar inte!
    By m8rix4ever in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-03-29, 12:06
  4. Cyclowiz funkar bara om jag drar ur strömmen i 5min
    By Raddox in forum Nintendo WII - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-03-14, 18:07
  5. Nya spel funkar inte på vanlig tv?