Original inlägg av
Chsandberg
Verbatim. 20-30 spänn för ett spel på en skiva som fungerar perfekt. Varför klydda till det med skivor som är sämre på precis allt?
Hur kan du tycka att det blir för dyrt? Jag drog hem 25 skivor för lite över 400 kr för någon dag sen. Har du inte råd med 20-30 spänn för en skiva så kanske du ska ladda hem spel till din dator istället. Glöm inte att ett orginal spel går 600kr.
Blir så jävla trött på när folk skall trycka ner andra för att de inte har råd med det ena eller andra. Har man så jävla gott om pengar kan man ju köpa originalspel eller??? Jag personligen har INTE råd att lägga 750:- för 25 Verbatim i månaden, ja precis... 650:- för skivorna och frakt på nån 100-lapp. Jag skulle veta var du handlar dina skivor så du har dem hemma för 400:-.
För det andra så finns det ingen anledning att köpa Verbatim för 650:- när det faktiskt finns alternativ som fungerar LIKA bra för 200:-/25-pack.
Arita RITEK 2.4x Speed (DUAL LAYER+R) WHITE PRINTABLE 8.5GB DVD+R (25 PACK) fungerar perfekt. Har testat ca 100 skivor i 4 olika maskiner och ingen av dem har blivit dirty disk eller nåt annat fel.
Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original
Bookmarks