Hej jag undrar om man kan spela tillsammans med en kompis och köra story mode på spelet?
Hej jag undrar om man kan spela tillsammans med en kompis och köra story mode på spelet?
okej vad är skillnaden? när jag försökte spela så fanns det ingen story mode utan man fick bara välja bana för bana själv och försöka klara. Har jag missat något?
såhär står det i min manual.. skrev rakt av.
* co-op story: you and up to three other players fight together through the storyline as elite rainbow members trying to save vegas.
* co-op terrorist hunt: you and a team of players cooperate to locate and eliminate all terrorists in the map.
att du får välja uppdrag.. kanske har att göra med att du klarat spelet? börja på första.. jag googlade på storyline och hittade ett ställe där någon sa att storyn skiljer sig på så vis att vissa cutscenes och kroppar är borta. kan inte ge dig så mkt mer hjälp. har inte spelat co-op själv i det.. men detta har ja fått fram iaf.
Har försökt att köra detta spelet i multiplayer med 2 polare. Men vi har bara lyckats köra 2 personer i multiplayer!! 3 känns väldigt konstigt...
okej tack för svaren!
Bookmarks