Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Mulleterfråga

Registrerade
    Nov 2002
    Från
    Stockholm
    Respekt
    23

Mulleterfråga

Som novis användare av mulleter har jag en fråga...

Har en DNL release (gh2) som jag kollade med Mulleter, visade sig att den inte var ixtremekomp. Valde då autofix..... efter det börjar något laddas ner (downloading Video_91410773.iso) ....??? Vad menas och hur lång tid kan man förvänta sig att det tar att autofixa ett spel? Blir det lixom ixtremekomp. av detta, eller vad är det som fixas?

Sorry för min okunskap...

GroGgen
    360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....

Registrerade
    Nov 2002
    Från
    Stockholm
    Respekt
    23
    ....ok, nedladdningen hade bara havererat, startade om autofixen å vips så var det klart. Men iso blev inte ixtremekomp.... inget att göra åt detta?
    360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    26
    Citat Original inlägg av GroGGmanneN.se Visa Inlägg
    ....ok, nedladdningen hade bara havererat, startade om autofixen å vips så var det klart. Men iso blev inte ixtremekomp.... inget att göra åt detta?
    när du kör autofix trycker du ok på allt som den vill göra. när den sedan är klar. ladda om ison i mulleter.. är den inte ixtreme då? direkt efter syns inte sånt.. har för mig man får ladda om ison.

fungerade det?

*tillägg*
    du har annars denna som är regionsfri.. stealth / ixtreme.. ntsc.. spela roll.. det finns en fix till .dvd filen till den rellen också.. men en .dvd fil gör du annars lätt själv.

Guitar_Hero_II_MULTi2_NTSC_XBOX360-PMM

http://www.ludibria.com/nfo.php?sys=x36&sysid=504 nfo

http://www.google.se/search?q=Guitar...SC_XBOX360-PMM google
    Last edited by int21; 2007-12-16 at 20:54.

Registrerade
    Nov 2002
    Från
    Stockholm
    Respekt
    23
    Körde autofix, men bocken för "ixtreme Compatible" markerades inte, därimot markerades, Security sector present, PFI present samt DMI present.
    Ingen idé att bränna denna till dvd-r eftersom den inte är/kan bli ixtremekomp.?
    Eller gör jag något fel?

GroGGen

Registrerade
    Nov 2002
    Från
    Stockholm
    Respekt
    23
    tack för svar int21
    men vad ska jag med en NTSC till? Jag kör PAL! (?)

GroGGen

Registrerade
    Sep 2007
    Respekt
    0
    Int21 skrev att Guitar_Hero_II_MULTi2_NTSC_XBOX360-PMM releasen är regionsfri, dvs den funkar på alla regioner NTSC som PAL.

Registrerade
    Nov 2002
    Från
    Stockholm
    Respekt
    23
    aaah.. jävla blindstyre man é. Tack grappar!

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner