Om ni vill kunna köra singstar så fixa in esr på ditt memor32 så kan ni köra ännu fler spel jag har fått fler spel att funka med esr funkar nästan bättre då än memento...
Om ni vill kunna köra singstar så fixa in esr på ditt memor32 så kan ni köra ännu fler spel jag har fått fler spel att funka med esr funkar nästan bättre då än memento...
Last edited by david311; 2008-09-10 at 16:03.
Hmm, köpte ett memento kort bara för att kolla ifall det fungerade till min gamla gamla ps2'a (en av de första) som låg å samlade damm i garderoben, tyvärr så köpte jag det här och det innehöll ingenting.
dvs det var inte för installerat memento på det, och det finns inga Firmwares att få tag på någon stans på nätet, den som är länkad i första posten här är ett virus.
Ifall nån admin/mod kollar denna tråd så skicka gärna ett mail/pm till mig så kan vi diskutera ett återköp, då jag anser att ni sålt mig en defekt produkt.
Den filen som är bifogad bör vara den vi själva använder. Virusvarningen kan vara falsk, och gäller endaast "disc patcher" exefilen. MementoFW.exe ger ingen varning. Får kolla mer på det på måndag.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tar bort filen pga virusrisk
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks