Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 31 till 34 av 34

Diskussion: Matrix Infinity vs Memor32

Registrerade
    Dec 2007
    Respekt
    0
    Om ni vill kunna köra singstar så fixa in esr på ditt memor32 så kan ni köra ännu fler spel jag har fått fler spel att funka med esr funkar nästan bättre då än memento...
    Last edited by david311; 2008-09-10 at 16:03.

Registrerade
    Feb 2011
    Respekt
    0
    Hmm, köpte ett memento kort bara för att kolla ifall det fungerade till min gamla gamla ps2'a (en av de första) som låg å samlade damm i garderoben, tyvärr så köpte jag det här och det innehöll ingenting.

dvs det var inte för installerat memento på det, och det finns inga Firmwares att få tag på någon stans på nätet, den som är länkad i första posten här är ett virus.

Ifall nån admin/mod kollar denna tråd så skicka gärna ett mail/pm till mig så kan vi diskutera ett återköp, då jag anser att ni sålt mig en defekt produkt.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Den filen som är bifogad bör vara den vi själva använder. Virusvarningen kan vara falsk, och gäller endaast "disc patcher" exefilen. MementoFW.exe ger ingen varning. Får kolla mer på det på måndag.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Tar bort filen pga virusrisk
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande diskussioner

1. Fel vid chippning? Matrix Infinity + V15
    By ChRiiLLe in forum Matrix Infinity
    Senaste inlägg: 2007-10-06, 21:15
  2. Mitt matrix infinity chip har dött?
    By kanshira in forum Matrix Infinity
    Senaste inlägg: 2007-03-31, 01:12
  3. Matrix Infinity, ingen bild
    By umeskate in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Senaste inlägg: 2007-02-18, 16:24
  4. Matrix Infinity i PSTwo v15