Hej på er vad ska jag välja guitar hero 2 eller guitar hero 3, har läst lite tester och dom säger att 2:an är bättre än 3:an. Ni som provar båda vad tycker ni berätta för och nackdelar.
Hej på er vad ska jag välja guitar hero 2 eller guitar hero 3, har läst lite tester och dom säger att 2:an är bättre än 3:an. Ni som provar båda vad tycker ni berätta för och nackdelar.
3:an markerar tydligt var man kan göra hammer-on/pull-off dvs när man bara behöver jobba med de färgade knapparna och kan låta "strumbaren" vila.
3:an har ett spelsätt där man "krigar" mot varandra, sätter man en markerad combo så får man ett "vapen" man kan använda för att störa motspelaren så att han får det svårare att klara sina noter, t.ex. genom att klippa av en sträng eller öka svårighetsgraden.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Har en liten fundering..
Funkar Guitar Hero 2 gitarren till 3an, och vise-versa? 3an är väl trådlös, och 2an icke?
Jag kör med GH2 gurorna hemma, inga konstigheter.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Finfint, tänkte skaffa en gitarr av varje, tjejen lyckades övertala mig
så man kan använda skivan från 3an och spela med 2ans gitarr.
hehe dessa tjejerFinfint, tänkte skaffa en gitarr av varje, tjejen lyckades övertala mig
MVH
Mikael Bäck
Haha joo, men hon ska köpa en egen och jag min, mycke roligare att sitta och lira med någon Skulle ju vara lite surt om det inte fungerade med 3ans gitarr till 2an osv..
Bookmarks