Är helt ny med det här med psp så behöver lite hjälp..
Har nyligen köpt ett Psp slim med orginal fw 3.71 och skulle vilja ha CFW.
Hur gör jag?
Tack i förhand!
Är helt ny med det här med psp så behöver lite hjälp..
Har nyligen köpt ett Psp slim med orginal fw 3.71 och skulle vilja ha CFW.
Hur gör jag?
Tack i förhand!
Kom in till butiken så fixar vi det åt dig för 300:-
Eller beställ pandora minne + pandora batteri för totalt 1000:- i webshopen, bara sätt i och trycka på X...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tack så mycket Hansi! Bor i borås bara så det är en liten bit. men får fundera på det med pandora. låter enkelt och bra.
Nja, om du har ett batteri så ja, annars nej :Plåter enkelt och bra.
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Nu tänkte ju inte jag på att göra det själv. utan att köpa det.
Då kan det vara lite krångel, det finns ju förstås bra guider men du behöver ju ett fat batteri och ett minneskort
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks