Tja!
Jo nu är det så att jag har installerat ett Duo-X2 och installerat Cromwell bioset, har installerat Linux och detta ska snart bli en NAS. Allt gick relativt smärtfritt förutom att jag lödde D0 lite fel först.
Tack för #Xbins och alla länkar och guider, men nu har jag lite frågor trots allt, vissa saker är lite svårtolkat när man inte kan nåt om detta.
Så!
1. Kommer jag inte att kunna spela på xboxen nu? (Inte för att det är viktigt, den har bara legat å skräpat fram tills idag.)
2. Läste här att fel bios kan förstöra din xbox, kan cromwell också göra det? eller gäller det endast för EVOm8-bios? Jag har V1.0 så i mitt fall är det m8plus som gäller isf. antar jag.
3. Hur mkt är max HDD-storlek? IGR läste jag någonstans något om, gäller det också bara för EVO eller kan jag använda större diskar med Cromwell?
4. "Minnes Bank1" eller bara Bank1, är den bara till för att flasha Bank0? Eller kan man göra något mer?
Jag är helt färsk inom detta forf. så en spark i rätt riktning vore inte helt fel, har "wikipediat" sönder skallen idag och just nu klarar jag inte mer, imorrn blir det nya friska tag.
Skulle verkligen uppskatta svar på mina frågor.
Sov gott!
MVH
/Schatz
Bookmarks