Hej alla glada forumiter!
Jag blev medlem här på PSXCARE för några månader sedan då jag blev intresserad av att införskaffa en X360 Elite med iXtreme. Det var i samma veva som BenQ-läsarna upptäcktes.
Hur som helst, sedan 1-2 månader tillbaka har jag bara väntat och väntat på att X360 Elite ska komma tillbaka till lager/i butik i Stockholm/Sverige. Nu har dom gjort det så väl som hos PSXCARE som hos en del andra shops.
Under tiden jag väntat har jag varit inaktiv här på PSXCARE och har inte hört särskilt mycket om vad som gäller idag. Då jag senaste var aktiv dagligen här så var det säkert att spela med iXtreme Compatible (efter XDVDMulleter check) releaser om man har iXtreme. Det var den för BenQ jag hade tänkt skaffa.
Jag skulle vara ytterst tacksam om någon vänlig själ skulle vilja skriva lite om hur läget ser ut idag.
För övrigt undrar jag hur det är med DVD-läsaren idag, spelar det någon större roll vilken man får? BenQ ska väl vara den tystaste har jag hört - men jag vet inte om det stämmer.
Hansi:
För ert pris på X360 Elite med iXtreme, får jag en BenQ då om jag så vill ha det?
Stort tack på förhand för era upplysningar!
Vänligen,
J
Bookmarks