Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Startproblem

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2004
    Inlägg
    10
    Respekt
    0

    Startproblem

    Nu har jag satt i ett MI i en av de nya PStwo:sen (GH-52-51), men det vägrar fungera. I början fick jag inte upp matrixloggan alls, utan den gick direkt till sonyloggan och bootade sedan som vanligt. Dock såg jag att jag vänt på Q och T så det löste sig när jag ändrade det. Nu syns matrixloggan när jag startar ps2an men sen blir det svart och det händer inget mer, skivan spinner igång men det blir bara svart på TVn.

    Jag har lött om alla kablar men det verkar inte som att det fungerar. Jag har provat att köra med och utan strömkabeln till chippet (3.3V) men det blir samma sak ändå... Någon som har nåt förslag?

    Tack på förhand

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2007
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Icanos Visa Inlägg
    Nu har jag satt i ett MI i en av de nya PStwo:sen (GH-52-51), men det vägrar fungera. I början fick jag inte upp matrixloggan alls, utan den gick direkt till sonyloggan och bootade sedan som vanligt. Dock såg jag att jag vänt på Q och T så det löste sig när jag ändrade det. Nu syns matrixloggan när jag startar ps2an men sen blir det svart och det händer inget mer, skivan spinner igång men det blir bara svart på TVn.

    Jag har lött om alla kablar men det verkar inte som att det fungerar. Jag har provat att köra med och utan strömkabeln till chippet (3.3V) men det blir samma sak ändå... Någon som har nåt förslag?

    Tack på förhand

    samma sak hände mig då var det en kabel jag lyckars klämma vid ett skruv hål så den jordade.

Liknande diskussioner

  1. Startproblem
    By PoA in forum Aladdin Advance Support
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2004-11-12, 17:23
  2. startproblem
    By oldfeldt in forum Matrix Infinity
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2004-10-24, 21:44
  3. Startproblem
    By Bari in forum Matrix Infinity
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-09-02, 21:08
  4. startproblem...
    By matt908 in forum Aladdin Advance Support
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2004-05-15, 22:10
  5. startproblem med neo4
    By mr.mojo in forum NEO4 - Teknisk support
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-06-27, 22:43

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •