Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: När kommer flashkorten in??

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2007
    Inlägg
    5
    Respekt
    0

    När kommer flashkorten in??

    Hej, jag undra när era flashkort kommer in jag har väntat ganska länge.
    Uppdaterar ni hemsidan när ni har fått in flashkorten?

    men hör av er snabbt behöver verkligen det här.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    http://www.psxcare.com/section.php?xSec=81

    Det står ju med en halv meter stora bokstäver om aktuell status...

    LEVERANSPROBLEM
    Våra ordinarie leverantörer av flashkort har antingen fått sina lager beslagtagna eller bestämt sig för att sluta leverera denna typ av produkt.

    Vi har hittat en ny leverantör som förhoppningsvis ordnar leverans till oss under mellandagarna, preliminärt 27/12.

    Vi kommer få in NÅGON eller några av följande produkter:

    M3 REAL Perfect Bundle pack (99% säkert)

    M3 DS Simply (50% säkert)
    R4 Revolution (50% säkert)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2007
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Får ni också in Nintendo DS packen också med basenhet och hela köret? Är väldigt sugen på en med DS + M3 Real.

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vi har massor av DS (rosa, vita, silver, svarta) på lager, så vi kommer kunna sälja paket...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2007
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Ah, om man skulle säga att jag slängde iväg en beställning imorrn eller på torsdag, när skulle jag få allt?
    Last edited by Geten123; 2007-12-25 at 17:35.

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vänta tills vi har paket/kort med "grön" leveranstid på hemsidan, då vi troligen gör nya paket så fort vi ser vad vi får i lådorna :-)

    Får vi leveransen tidigt på torsdag så kan vi leverera till på fredag, men kommer paketet sent så får du ju inte varorna förrän efter nästa helg.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Dec 2007
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Angående leveransen står såhär i kollispåringen:

    --------------------------------------------------------------------------------

    Händelser
    2007-12-28 17:35 Posten Brevavisering har skickats till mottagaren
    2007-12-28 17:13 Stockholm Södra Försändelsen har sorterats
    2007-12-28 13:12 Södermalm Posten har tagit emot försändelsen
    2007-12-27 19:20 NETCARE AB Posten har mottagit elektronisk förhandsinformation från avsändaren


    Men undrar en sak, kommer posten imorrn eller måste jag vänta tills på onsdag?

  8. #8
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Räkna med onsdag, det är rätt mycket helg fram till dess....
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  9. #9
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Eller gå till ditt vanliga utlämningsställe ifall dom har helgöppet, för paketet skall ju egentligen vara framme, det kanske ligger där men slappskallarna har inte scannat det...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Kommer det att komma tredjeparts kontroller? I så fall när?
    By xepez in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2007-05-07, 11:37
  2. Ingen bild när jag startar med chippet
    By GenBanken in forum DUO-X2 support
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-24, 13:34
  3. När kommer Programerings socklarna Hansi?
    By Morphem in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2002-06-19, 23:32
  4. När kommer dom bra spelen?
    By Drotz-2000 in forum Playstation - spelfrågor
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2001-04-22, 22:05
  5. När kommer Tony Hawk 2?
    By DeLaZoN in forum Playstation - spelfrågor
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2000-09-18, 11:28

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •