hej helt ny på detta med ship o grejer men hur kan jag se vilken version jag har och kan man se om jag har ett ship i mitt wii utan att öppna den tack på för hand
hej helt ny på detta med ship o grejer men hur kan jag se vilken version jag har och kan man se om jag har ett ship i mitt wii utan att öppna den tack på för hand
Du har den version du uppdaterar till, och vet du inte vilket chip du har i din egen wii så måste du vara så förvirrad att du borde be om att få bli inlåst i säkerhet någonstans... :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
det är en julklapp som skall vara shipad men jag har testát att bränna spel enligt tips på forumet här och provat uppdatera den men den känner inte igen skivorna (verbatim) så det går alltså inte att se vilket ship lr om det sitter något ship i den jag har alltid varit totalt helt förvirrad sitter och skriver detta på en mobiltelefon på något mentalsjukus någonstans vore tacksam om ni vet om det går att se shipet utan att ta isär den
1: Kolla serienumret, är de första siffrorna LEH 1353... eller HÖGRE så kan den bara vara chippad med D2CKEY
2: Kolla om du har ett klistermärke från t.ex. PSXCARE någonstans på den
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
LEH 126 och jag köpte den av gamline skivorna köpte jag här och jag har varit och testat hoss en kompis där funkar spelen som jag har bränt
Du får nog skruva upp och kolla.... Det kan ju vara så att den är chippad men att någon kabel är dålig och det därför inte funkar.....
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
fins det någonstans att köpa den där skruvmejslen som man behöver i göteborg?
Kontakta den du köpte wiin av, börjar du mekka själv så kommer du själv få skulden för eventuella fel i den...
Bookmarks