Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: hur kan jag se vilken ver jag har på wiikey?

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2007
    Inlägg
    4
    Respekt
    0

    hur kan jag se vilken ver jag har på wiikey?

    hej helt ny på detta med ship o grejer men hur kan jag se vilken version jag har och kan man se om jag har ett ship i mitt wii utan att öppna den tack på för hand

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Du har den version du uppdaterar till, och vet du inte vilket chip du har i din egen wii så måste du vara så förvirrad att du borde be om att få bli inlåst i säkerhet någonstans... :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2007
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    det är en julklapp som skall vara shipad men jag har testát att bränna spel enligt tips på forumet här och provat uppdatera den men den känner inte igen skivorna (verbatim) så det går alltså inte att se vilket ship lr om det sitter något ship i den jag har alltid varit totalt helt förvirrad sitter och skriver detta på en mobiltelefon på något mentalsjukus någonstans vore tacksam om ni vet om det går att se shipet utan att ta isär den

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    1: Kolla serienumret, är de första siffrorna LEH 1353... eller HÖGRE så kan den bara vara chippad med D2CKEY

    2: Kolla om du har ett klistermärke från t.ex. PSXCARE någonstans på den
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2007
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    LEH 126 och jag köpte den av gamline skivorna köpte jag här och jag har varit och testat hoss en kompis där funkar spelen som jag har bränt

  6. #6
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Du får nog skruva upp och kolla.... Det kan ju vara så att den är chippad men att någon kabel är dålig och det därför inte funkar.....
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  7. #7
    Registrerade
    Dec 2007
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    fins det någonstans att köpa den där skruvmejslen som man behöver i göteborg?

  8. #8
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Kontakta den du köpte wiin av, börjar du mekka själv så kommer du själv få skulden för eventuella fel i den...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Hjälp mig! Perfekta hjälpmedel hjälper inte.
    By solwretep in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-01, 13:54
  2. Fel efter avbruten uppdatering
    By iso in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2007-12-19, 16:46
  3. Vilken firmware har jag?
    By ski-doo452 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-24, 20:17
  4. Kan man kolla om man har NME360 eller ej?
    By LillKillen12 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-31, 13:32
  5. Hitachi v.078 problem.
    By DjElmaco in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-05, 18:11

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •