Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: How to do?

Registrerade
    Dec 2007
    Respekt
    0

How to do?

Tjena,
    som jag vet är alla här på detta forum väldigt trötta på såna här noob-frågor som folk ställer, men jag vet inget annat sätt att få reda på rätt svar.

1. Jag fick en PSP Slim i julklappp med "System Software 3.72" (om det kan vara till någon nytta att veta?). Kan någon förklara EXAKT det jag behöver göra för att kunna köra downloadade spel på den?

2. Om jag inte vågar göra något själv, kan någon annan göra det åt mig nu runt jul?

3. God Jul

Mycket tacksam för svar
    /Fiskapan

Registrerade
    Mar 2007
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av FiskApa Visa Inlägg
    Tjena,
    som jag vet är alla här på detta forum väldigt trötta på såna här noob-frågor som folk ställer, men jag vet inget annat sätt att få reda på rätt svar.

1. Jag fick en PSP Slim i julklappp med "System Software 3.72" (om det kan vara till någon nytta att veta?). Kan någon förklara EXAKT det jag behöver göra för att kunna köra downloadade spel på den?

2. Om jag inte vågar göra något själv, kan någon annan göra det åt mig nu runt jul?

3. God Jul

Mycket tacksam för svar
    /Fiskapan
    Stick till butiken de har öppet i mellandagarna =D

Registrerade
    Dec 2007
    Respekt
    0
    Wihi!

Hur mkt kostar det då? 300 spänn?
    Är det bara att komma förbi eller måste man beställa tid?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Bara å komma förbi
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Dec 2007
    Respekt
    0
    Tack, då ses vi på fredag eller lördag!

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner