Visar resultat 1 till 14 av 14

Diskussion: Hitachi 0079FL

Registrerade
    Nov 2007
    Respekt
    18

Hitachi 0079FL

Har precis vart å köpt en Xbox360 Arcade HDMI, med en 79FL i,
    har inte fått nåt hum riktigt om hur dessa funkar, men MÅSTE jag chippa den med nå passkey för att den ska funka, eller funkar det på något annat vänster?
    Sitter å tänkte flasha om den nu, men fick en klump i halsen när jag såg 79FL.

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    26
    Citat Original inlägg av jwradhe Visa Inlägg
    Har precis vart å köpt en Xbox360 Arcade HDMI, med en 79FL i,
    har inte fått nåt hum riktigt om hur dessa funkar, men MÅSTE jag chippa den med nå passkey för att den ska funka, eller funkar det på något annat vänster?
    Sitter å tänkte flasha om den nu, men fick en klump i halsen när jag såg 79FL.
    du behöver tyvärr krångla med passkey innan du kan flasha.

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    18
    saken är den att du inte kan sätta den i "modeB" utan passkey. Inget modeB inget utläst/programerat tyvärr. Så det får bli att löda dit en...
    Tröttna på Verbatim DL +, kör nu PS3 med PS3key. HDD is the shit.

Xbox 360 Slim som väntar på lösning
    Xbox 360 Ixtreme (Pension)

Registrerade
    Nov 2007
    Respekt
    18
    Tänkte lämna tillbaka den och köpa nånannanstans, å hoppas det är nåt annat än Hitachi 79FL/FK , om ja köper utan HDMI, kan 79an komma då måtro? tyckte ja läste att om man köper Arcade/premium med HDMI nu idag, så får man en 79, då det verkar va det som skeppats de senaste veckorna. Va tror ni? eller kan man på nåt sätt se att det är en hitachi på förpakningen? lotnr osv?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Vi fick en pall premium hdmi med benq i fredags, så det är lite gott å blandat man får i lådorna som vanligt. Andra pallen var arcade med hitachi 79. Det är bara 360 med HDMI (eller sådana som varit på service) som har hitachi 79.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Nov 2007
    Respekt
    18
    "Det är bara 360 med HDMI (eller sådana som varit på service) som har hitachi 79."

Så om ja köper en premium, ej HDMI, så ska det inte finnas nån risk att ja får en 79?
    Last edited by jwradhe; 2007-12-30 at 03:52.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Mycket liten risk isåfall, skulle vara ifall någon av de där "hopplockade-delar" boxarna ute i handeln skulle råka ha en hitachi 79, men de flesta jag sett har haft samsung.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Oct 2005
    Respekt
    20
    vi var ute nu innan jul och letade 360 utan v79 men på 5 försöket fick vi en samsung....

Registrerade
    Nov 2007
    Respekt
    18
    3e försöket blev en BenQ , från siba, en Premium. eller System som dom sa att det hette nuförtiden? står öven så på förpackningen. Lotnr 0749.

Registrerade
    Dec 2007
    Respekt
    0
    Lånar tråden lite jag har en Hitachi 0079 om jag kommer upp med den kan ni fixa den medans jag väntar?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Medan du väntar?

Javisst, det kostar 1.500:-

Registrerade
    Dec 2007
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Medan du väntar?

Javisst, det kostar 1.500:-
    1500? tyckte det stod 1000 spänn på framsidan. så då är det billigare att köpa en annan cd läsare som reservdel hos er och få den flasgad då spar jag alltså 450 kr på det?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    1000:- är inte medan du väntar, om du inte tänker ta in på hotell en vecka och sitta där å vänta...

Registrerade
    Nov 2002
    Från
    Stockholm
    Respekt
    23
    lol
    360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....

Liknande diskussioner

1. Xecuter X79 Mod for the Hitachi 079
    By `rzr in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-06-24, 13:53
  2. Köpt ny box med hitachi
    By Postal in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-05-27, 20:50
  3. Funkar de med hitachi 0079 drives nu?
    By matte.90 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-05-13, 23:20
  4. Samsung till Hitachi - Går det?
    By PalmiNio in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-04-24, 19:15
  5. Samsung vs Hitachi
    By deadmeat77 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-01-26, 18:03

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner