Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Montering av D2CKey runt Uddevalla

Registrerade
    Dec 2007
    Respekt
    0

Montering av D2CKey runt Uddevalla

Hej.
    Har en Wi som jag skulle vilja ha Chippad. Jag har köpt en D2Ckey och en FlexPCB från PSXCARE. Hade tänkt montera detta själv. Men när jag kollat på hur fina lödpunkter det måste vara så ger jag upp.

Jag undrar om det finns någon runt Uddevalla som skulle kunna hjälpa mig med detta. Självklart så betalar jag för tjänsten.

MVH
    Magnus

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Skicka hit den så blir den gjord av killen du ser på videon. Never settle for second best...

http://www.psxcare.com/page.php?xPage=skicka.html
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Dec 2007
    Respekt
    0
    Hej Hansi.
    Jag skulle först vilja säga att jag blev lite förvånad att du tog bort svar på denna fråga.

Jag skulle gärna skicka upp Wii:n till er, men då vi andvänder den stort sett varja dag så tycker jag det skulle vara bättre om jag kunde hitta någon här nere runt Uddevalla som skulle kunna göra jobbet.

Du kanske har någon kund med lite erfarenhet här nere som du kunde rekommendera !

MVH
    Magnus

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Saken är den att jag inte vet någon som är van att montera d2ckey förutom mina egna tekniker. Risken är ju rätt stor att du får din wii sabbad av någon som skall använda den som övningsobjekt. Och skickar du hit din wii med företagspaket så skickar vi tillbaka den redan efter ett par arbetsdagar, den är inte borta länge.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Dec 2007
    Respekt
    0
    Va skulle det kosta ?
    Hittar inga priser på eran sida men bara lödning !

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    900:- + c:a 200:- returfrakt. 150:- returfrakt vid förskottsbetalning.

Liknande diskussioner

1. Nintendo wii med D2CKEY
    By soda32 in forum Nintendo WII - D2CKEY
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 11:58
  2. D2Ckey spottar ut skivan
    By jazzselect in forum Nintendo WII - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-12-13, 00:29
  3. D2CKEY frågor!
    By davidos90 in forum Nintendo WII - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-11-22, 04:34
  4. Wiikey eller D2Ckey?
    By snowbiz in forum Nintendo WII - Allmänt