Hej!
Jag ska åka till New York och har tankar på att köpa en playstation 3.
jag vet dock inte riktigt hur det fungerar med regionen, kan jag köpa spel i sverige och använda eller måsta jag beställa spel från usa?
Mycket tacksam för svar!
Hej!
Jag ska åka till New York och har tankar på att köpa en playstation 3.
jag vet dock inte riktigt hur det fungerar med regionen, kan jag köpa spel i sverige och använda eller måsta jag beställa spel från usa?
Mycket tacksam för svar!
Spelen är regionsfria
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
finns det nån nackdel med att köpa det i USA?
tack så mycket för hjälpen!
Last edited by Enriko; 2007-12-30 at 20:08.
finns det nån nackdel med att köpa det i USA?
Problem med garanti/reklamation om den går sönder
Problem om du vill köra europeiska PS1/PS2 spel om du nu hittar en sådan PS3 modell som fortfarande har stöd för de äldre spelen.
Problem med att spela europeiska blu-ray filmer
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks