Hej, min kusin skaffade precis ett flashat 360 och nu vill han att jag ska bränna mitt call of duty 4 som är nerladdat och brännt. Men nu har jag inte torrenten kvar så jag undrar om det går att bränna mitt brända spel och hur gör jag det?
Hej, min kusin skaffade precis ett flashat 360 och nu vill han att jag ska bränna mitt call of duty 4 som är nerladdat och brännt. Men nu har jag inte torrenten kvar så jag undrar om det går att bränna mitt brända spel och hur gör jag det?
Kopiera med CloneCD
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
kan ja nt göra det me imgburn? om ja nt kan det , ska ja ändra ngra inställningar i CloneCD som man gör i imgburn?
Vet ej om det går att göra i ImgBurn.... du behöver inte ställa in något alls i CloneCD. Bara att kopiera.
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Ren kopiering finns inte i IMGBurn men det går bra att först skapa en image av 360-spel och sen bränna den.
Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original
tack, jag klara att bärnna med CloneCD men när den skapade img fil så kom det upp en massa errors om sektors o loggen, men spelet funka fint ändå
Bookmarks