Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Är det bara min xbox som segar eller?

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    159
    Respekt
    18

    Är det bara min xbox som segar eller?

    Hej, jag har spelat cod 4 hela dagen och nu framåt kvällen började allt sega. När jag gick in på friends så tog det jätte lång tid innan gamescore och det andra kom upp, och ibland kom det inte upp alls. Sen inne på cod 3 så får jag "game lobby closed" många gånger och när ja trycker på "find match" så fryser det sig i ca 20 sek sen börjar den söka som tar evigheter. Så här har det aödrig varit innan för mig. Har hört att Live har haft problem på senare tider. Eller boxen kanske bara är lite för varm? Jag har spelet en hel del idag om man säger så.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Det är nog bara LIVE som är lite överansträngd så här runt jul och nyårshelgerna....ungefär som jag alltid blir :-)

    Ps alla som mailat...jag kommer svara...framåt torsdag...eller så :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2007
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    Har haft så med, men sen funka det igen. Har gått lite framåt och tillbaka, men om det funkar ibland (dvs, du kan komma åt live mellan varven helt normalt) så är allt lugnt

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2007
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Wiho min första post!

    Det har ju varit problem ett tag nu men det verkar som om de blivit bättre idag iaf.
    "Users may experience intermittent issues logging onto Xbox Live. Our engineers are continuing to investigate and are working to resolve this issue. We apologize for any inconvenience."

    Det är även tal om att guldmedlemmar kommer kompenseras senare p.g.a att live funkat dåligt i en veckas tid.

    "I got some info from my Microsoft contact after questioning whether or not Gold Members will get thrown a bone for all the downtime they had to sit through. While nothing has been officially announced, they have stated, ??we will definitely be doing something for our Gold members that weren?t able to get online over the last week.?"

  5. #5
    Registrerade
    Jun 2007
    Inlägg
    30
    Respekt
    18
    upplever det som faaaa nu! shit va irriterande...

    360 Elite (Falcon, 175w)
    Xbox (Första chippet som kom ut)

Liknande diskussioner

  1. Faq - Alla Vanliga FrÅgor Och Svar - *** LÄs !!! ***
    By banan1 in forum XBOX 360 - Klistrade trådar, FAQ Vanliga frågor och svar, guider osv
    Inlägg: 384
    Senaste inlägg: 2014-09-29, 18:57
  2. Hur man uppdaterar sitt Wiikey till 1.9g [Bilder][Film]
    By Lilleolov in forum Nintendo WII - Wiikey och Wiikey 2
    Inlägg: 29
    Senaste inlägg: 2009-04-13, 22:40
  3. Guide: Konvertera videos till din psp
    By Fruktsoda in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 52
    Senaste inlägg: 2008-12-13, 14:00
  4. Guide till autouppdaterande TvGuide i XBMC
    By ktd in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 150
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 20:33
  5. vet inte vad jag skall göra...
    By tiito78 in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2004-10-19, 10:04

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •