Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Skype för PSP, mikrofon?

Registrerade
    Sep 2007
    Respekt
    0

Thumbs up Skype för PSP, mikrofon?

Hej!

Läste just den här trevliga posten på engadget.com http://www.engadget.com/2008/01/02/s...-to-sonys-psp/
    Det verkar som att vi kanske kommer att få en skypeklient till PSP'n! Vore ju perfekt, men det finns väl ingen inbygd mikrofon? Är det någon som vet var man kan köpa det? psxcare verkar ju inte ha det ännu iaf...

Mvh K

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    Cool app men lite bökigt att bära omkring en PSP när du kan få en hyffsat billig skype tele som funkar på de flesta hotspots ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av kenkarniff Visa Inlägg
    Hej!

Läste just den här trevliga posten på engadget.com http://www.engadget.com/2008/01/02/s...-to-sonys-psp/
    Det verkar som att vi kanske kommer att få en skypeklient till PSP'n! Vore ju perfekt, men det finns väl ingen inbygd mikrofon? Är det någon som vet var man kan köpa det? psxcare verkar ju inte ha det ännu iaf...

Mvh K
    Talkman är anpassat för tillbehöret man sätter på USB proten på alla PSP enheters ovansida o det är just för Mikrofontillbehöret den är kodad för
    Nu klarar man sig om man köper kameramodulen PSP-300X som jag tidigare skrivit om på detta forum med då den med har ett inbyggd mikrofon o hanterar spelet/nyttoprogrammet Talkman o framtida Skype/MSN klienter.

Jag har själv blivit ambassadör för Tres Skype3phone mobiler o måste säga att det är en okej telefon för 995 kr
    Men Skype i PSPn.... Med Videochatt och även en MSN klient "Ja tack"
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Apr 2007
    Respekt
    18
    En mic till PSP kommer släppas 24:e Januari i Japan, sedan återstår det att se när dessa kommer finnas till försäljning för oss andra.

Hur som helst, så här ser den ut:
    Hardware: PSP Ceramic White (JAP PSP1000)
    Firmware: CFW v3.80 M33-5

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Japps, men jag har för mig att den släppts. skummt.

Skylle nog hellre satsat på PSP-300X kameran ändå
    Den har ju inbyggd mikrofon som fungerar med alla program som har stöd för miktofonen med

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=620&xSec=100
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

1. Guide: Flashning av BenQ VAD6038
    By pemani in forum XBOX 360 - Klistrade trådar, FAQ Vanliga frågor och svar, guider osv
    Senaste inlägg: 2010-01-16, 21:01
  2. Pandora Batteri för PSP Fat & SLIM?
    By zasz3 in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2007-12-30, 01:28
  3. Fake psp konsoll?
    By nsr_90 in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2007-11-19, 10:52
  4. Nybörjare till PSP, vad kan man göra?
    By zarenpojken in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2007-03-11, 15:24
  5. Köpa PSP för att nergradera?
    By PiGGELiN in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2007-01-20, 10:52

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner