Undrar om någon vet vad Nintendo DS Lite Browser och MP3 spelare kostar? Finns dessa i handeln nu?
/Rune
Undrar om någon vet vad Nintendo DS Lite Browser och MP3 spelare kostar? Finns dessa i handeln nu?
/Rune
Köp en M3 Real perfect pack istället för 795:- så kan du nog med forumets hjälp få igång både browser, mp3, filmer...och annat...kul...host... :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Funkar bara fin fint att köra Opera med M3 Real ... Det är bara att leta åt en patchad version och använda flash kasetten i slot 2 som extra minne ... Lite bökigt att köra nån hemkokad version av nån browser ... Har försökt hitta åt nån men det är oftast bara skräp eller sk. proof of concept ... När det kommer till MP3 så funkar det direkt i shell, behövs inte nåt mer
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
M3 Real Perfect Pack låter intressant...Vad består detta paketet av?
Nån som vet var man kan få tag på en patchad browser?
Finns garanterat på en BT site nära dig ... Om inte gå runt hörnet och kolla nästa
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
M3 Real slot 1 adapter (huvudprodukten, där du sätter minneskortet och som klarar alla funktioner förutom GBA roms)
GBA slot 2 expansion (Minne för GBA roms eller browser)
Rumblepack till slot2 (Om man vill att de spel som har stöd för detta skall få ds:en att vibrera)
USB micro-sd programmerare.
Minneskort (microSD) ingår INTE. Micro SDHC kort fungerar, dvs 4GB, 6GB och 8GB. Äldre produkter klarar max 2GB.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks