Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: PSP slim med 3.72

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    PSP slim med 3.72

    Hej alla!

    Jag har nu skummat igenom minst 10 trådar om vilka mjukvaror man ska använda sig av. Tycker dock inte att jag hittar det svar jag söker.

    Jag vill:

    Kunna spela spel som jag laddat ner från tex. piratbukten.

    MÅSTE man lämna in enheten då? Eller kan man själv försöka lägga in 3.71 m33? I så fall - hur fan gör man? Jag betalar gärna de där 300:- men tycker att det känns onödigt om man kan klara det själv... Finns det inte något alternativ där man betalar någon för att få en mjukvara via mail?

  2. #2
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Nej, du behöver ett modifierat batteri aka. Pandora batteri och det går lös på 500:- ... Men har du en polare som har en redan modifierat Psp så kan du göra ett själv, men kostnaden för batteriet kvarstår, i vilket fall som helst har du batteriet och är lite tekniskt begåvad så kan du mecka på med Psp:n bäst du vill, brickar du den så vet du alltid att det går fixa till ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Jag lämnade in min för 300 och det var värt var enda krona..
    Tänk såhär, 300 är typ ett spel... ett minneskort för 600 är två spel. Jag har redan tankat runt 10 spel så jag har redan tjänat tillbaka dom pengarna.
    Men om du vill själv så är det det som begga sa som gäller, ett pandora batteri och ett minneskort.
    Last edited by Xager; 2008-01-05 at 12:08.
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

Liknande diskussioner

  1. psp slim ver3.71
    By murrev in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-02, 01:49
  2. video i psp slim
    By soulman79 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 08:09
  3. PSP Slim & Lite Piano Black med M33 Hjälp
    By DiZZy69 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2007-10-24, 10:01

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •