Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: får ingen kontakt med wiimote?

  1. #1
    Registrerade
    Apr 2007
    Inlägg
    12
    Respekt
    0

    får ingen kontakt med wiimote?

    mina wii-motes får ingen kontakt med mitt wii.. så jag kan inte använda mitt wii alls...


    någon som haft samma problem eller har tips på vad jag ska göra?

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2007
    Från
    Östersund
    Inlägg
    546
    Respekt
    18
    Synka dom. Kolla i din bruksanvisning....

  3. #3
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    26
    Respekt
    0
    jag fick precis samma fel efter battribyte i Wiimoten. Har bytt batteri massor av gånger men helt plötslige efter denna gång så ville inte mitt Wii kännas vid någon kontroll. Jag synkade typ 10 gånger (helt enl instruktion från boken). Jag stängde av Wii, jag bytte batterier igen till andra (nya), men ingenting fungerade. Till sist testade jag att dra ut elsladden till Wii och väntade ett par minuter. Satte i sladden igen och gjorde en ny synkning och viola! Nu fungerade det ingen.

    Har bytt batterier ett par gånger sedan dess men aldrig behövt göra ovanstående igen. Lite skumt? Ja!! Men det kanske kan hjälpa andra i samma sits.

  4. #4
    Registrerade
    Apr 2007
    Inlägg
    12
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Zyhorn Visa Inlägg
    jag fick precis samma fel efter battribyte i Wiimoten. Har bytt batteri massor av gånger men helt plötslige efter denna gång så ville inte mitt Wii kännas vid någon kontroll. Jag synkade typ 10 gånger (helt enl instruktion från boken). Jag stängde av Wii, jag bytte batterier igen till andra (nya), men ingenting fungerade. Till sist testade jag att dra ut elsladden till Wii och väntade ett par minuter. Satte i sladden igen och gjorde en ny synkning och viola! Nu fungerade det ingen.

    Har bytt batterier ett par gånger sedan dess men aldrig behövt göra ovanstående igen. Lite skumt? Ja!! Men det kanske kan hjälpa andra i samma sits.
    det var exakt det som hände mig.. bytte batterier i min wiimote, efter det fungerade ingen av mina kontroller.. prevade att synka hur många gånger som helst, så kom en vän hit och provade så funkade dom på hans första försök.

Liknande diskussioner

  1. Ingen bild med chippet aktivt
    By rejjo in forum Aladdin Advance Support
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2007-03-11, 16:58
  2. Guide till autouppdaterande TvGuide i XBMC
    By ktd in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 150
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 20:33
  3. Får inte kontakt med ps2 servern
    By Siberius in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2004-10-07, 08:12
  4. Får inte igång FTP
    By saneri in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2004-02-26, 17:08

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •