Tja, har ni några bra tips på formationer till PES2008? Vi är ett par killar som spelar ibland hemma hos mig och jag vill så gärna vinna de med stora nummer hahaha. Så... finns det formationer som är "oslagbara"?
Tja, har ni några bra tips på formationer till PES2008? Vi är ett par killar som spelar ibland hemma hos mig och jag vill så gärna vinna de med stora nummer hahaha. Så... finns det formationer som är "oslagbara"?
Klassiska 4-3-3 med 4 vanliga backar, icke offensiva eller speciellt defensiva, och 3 st mittfältare varav två av dem är på varsin kant, och 3 anfallare i mitten framför.
Hehe, finns en speciell formation som fungerar bra men väldigt lamt
4 forwards varav 2st längst in på kanterna (använder dem som kantspelare som Cronaldo Messi) och dem andra 2 i mitten. 2 defensiva mittfältare och 4 backar
Manchester United och Barcelona fungerar mkt bra enligt mig. Men du kan testa dig fram, det gäller att ha bra kantspelare som är snabba. Med den taktiken hinner inte backarna med, men de kommer att hänga med snett bakom och då förlorar de placeringar i mitten av straffområdet vilket underlättar för dina forwards.
Last edited by denjia; 2008-02-10 at 02:15.
Bookmarks