Jag har en flashad psp men jag råkade få den tillbaka till orginalfirmware och undrar nu hur jag får tillbaka den till flashat läge?
Jag har en flashad psp men jag råkade få den tillbaka till orginalfirmware och undrar nu hur jag får tillbaka den till flashat läge?
Det beror på vilken orginal firmware du lagt in.
Har du 2.71 eller under så kan du använda en downdater, men allt över kräver antingen GTA LCS eller Lumnies.
Allt över 3.50 (tror jag) kräver pandora.
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
jag har version 3.80, finns det någon guide man kan följa? Jag köpte min PSP i Bangkok och allt funkade bra tills jag ville få in IR Shell och började leka med firmware. Please help me!
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks