Någon som är sugen på att byta sin DS lite mot en PSP (phat) med M33 v.4 och 1GB minne och en del tillbehör och GTA:LCS?
Någon som är sugen på att byta sin DS lite mot en PSP (phat) med M33 v.4 och 1GB minne och en del tillbehör och GTA:LCS?
Skulle nog kunna tänka mig det ... Men var istället smart och sälj din PSP på ******* och köp en beg NDS ... Vilket jag skulle göra om jag bytte med dig ... Inte fel med att tjäna lite pengar ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
grejen är att jag inte orkar sätta in annons på *******/******* och vänta på svar och sånt. har du en ds lite med flashcard som du vill byta med är jag intresserad.
mvh john
Tyvärr så behåller jag nog flashkortet ..
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Bookmarks