Undrar vad det satt för läsare i...
GroGGen
Undrar vad det satt för läsare i...
GroGGen
360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....
Shit, håller dagarna på att ta slut???
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
vän köpte arcade på näthallen, lot 0739, benq.
Köpte precis HDMI ifrån ebGames och fick en sprillans ny burk med en Hitachi v79. Precis skickat iväg burken till PSXCARE!
Polaren köpte för nån månad sedan en Premium (none hdmi) ifrån elGiganten och fick en hemskt gammal burk med en Toshiba-Samsung i.
Live Long Live Free..
brorsan köpte en för 1½ vecka sen ungefär. arcade lotnr 0749 Hitachi 0079FL.
lämnade tillbaka, köpte sedan en ny arcade på siba, lotnr0749 Hitachi 0079FL även där, sedan byte mot en Premium på Siba, lotnr 0747 Benq.
Köpte först en beg. premium från w eb halle n -79a (lämna tillbaka)
Köpte ny premium HDMI från samma ställe -79a i den med (lämna tillbaka)
Sitter här med en bunt pengar och funderar på var man kan göra ett "säkert" köp
GroGGen
360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....
Last edited by Jonor; 2008-01-10 at 01:59.
Köpte en på Game igår, va en Benq i den.
Nej orkar inte flasha, och utnyttjar bara min konsumenträtt, kanske inte på dett helt korrekt sätt
Känns lite fel att sitta och bli moralisk när du är på ett forum som detta och troligen harm modifierat
Är väl oshysst mot en hel bunt personer, försäljare, utvecklare utgivare osv.....
Bookmarks