Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: DVD läsare reservdel?

Registrerade
    Aug 2004
    Respekt
    0

DVD läsare reservdel?

Såg att en av psxcares konkurrenter har börjat sälja lösa dvd-läsare (hela enheten), dock till ett oförsvarligt högt pris. Vet någon var det kan finnas att få tag på till rimliga priser? Kom över ett wii där ett barn petat sönder "släden" med en skruvmejsel för skit och ingenting. Tänkte att någon gång måste det börja komma lite reservdelar...

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Ja, fixar man en kunds brickade wii så får man en dvdläsare över som man lätt kan sälja för runt tusenlappen som det ser ut nu :-)

Kollar jag en av mina distributörer så ligger inköpspriset på¨dvdläsare på mellan 650-1100:-, då är inte frakt och moms inkluderat.

Behöver man bara den optiska pickupen så kan vi ta hem och sälja dom för c:a 500:-
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Dec 2004
    Respekt
    0
    går de att köpa bara kretskortet till dvd-läsaren nånstanns?

Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Respekt
    25
    Vadå, har du pajjat en D2C installation?
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Registrerade
    Dec 2004
    Respekt
    0
    haha de kan man säga

Registrerade
    Nov 2007
    Respekt
    18
    jag vet att man inte ska lämna topic men finns de gamecube laser å få nånstans helst ny, min läser värken orginal eller kopia längre

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Ja, vi har både optiska pickuper och kompletta enheter liggande på en hylla, maila psxare@netcare.se så tar jag reda på priset ifall dom inte kommit upp på hemsidan bland gamecube reservdelar än...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Dec 2007
    Respekt
    0
    Jag verkar ha förstört kretskortet med ett misslyckat d2c installation. Frågan är om kretskortet enbart tilhör DVD läsaren. Finns det till salu?

Registrerade
    Nov 2007
    Respekt
    18
    jag skrev ett mail men de kom tillbaka "Fjärr-MTA mail.psxcare.com: SMTP-diagnostik: 550 5.1.1 Mailbox <psxare@netcare.se> does not exist"

jag kolla på adresssen psxcare ska de vara o inte psxare gissar jag o gör ett nytt försök

så är de fel på adressen eller

blev väldigt glad när jag fick hopp om att få min cube att funka igen

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    19200 rättstavade inlägg i forumet så råkar jag tappa en bokstav i mailadressen :-)

psxcare@netcare.se

Liknande diskussioner

1. Hitachi 079FK DVD läsare
    By Rob! in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 19:55
  2. Dålig dator eller dålig dvd läsare?
    By berget in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 12:12
  3. Göra backup på din DVD läsare?
    By macbang in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-05-26, 01:59
  4. Säljes: Philips DVD läsare till xbox
    By tege in forum X-BOX Hårdvaruforum