Uppdaterade min Psp från M33-2 > 4
Nu går allt i slowmotion !!!!
Vad gör jag ????
Hjälp ??
Uppdaterade min Psp från M33-2 > 4
Nu går allt i slowmotion !!!!
Vad gör jag ????
Hjälp ??
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Nu går det snabbare ändrade där men spelet från memorystick startar ej som jag spelat tid :Vice sity storys
Vilka inställningar kan ha påverkat det ?
Nu har jag formaterat om minnet och stoppat dit iso igen å nu funakr det (hoppa s) jag
Vart hittar jag rekomenderade inställningar när man tryck på recovery ?
Last edited by maxen__; 2008-01-11 at 12:20.
Jag har själv upplevt lite lagg i xmb när jag körde 3.71 m33-4 men det var inget som störde eller fukkade upp nånting ... Som tur var är man tebax till hederliga 3.52 ... Och där lär jag stanna whiggas
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Hämtade den här :http://dark-alex.org/index.php?Dark_Alex=m33
System software = 3.71 M33-4
Last edited by Xager; 2008-01-12 at 13:15.
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Uppdaterad om Psp:N igen och nu är allt som det ska
Thx
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks