Hej,
köpte mitt PSP från japan strax efter att det kom ut har kört med 1.50 på det för det mesta, nu har jag köpt ett nytt batteri då batteritiden blev lite sunkig efter så lång tid. Konsolen är också i behov av en ny faceplate då glaset är repigt och har en spricka.
Är lite sugen på PSP slim pga video out funktionen, frågan är var man ska lägga pengarna.
Just nu kan köra iso-backups, homebrws och emus från min PSP. Vad finns det i dessa nya uppdateringar t.ex. Custom M33 3.71 (eller andra) till PSP Slim som ni säljer? Kan jag fortfarande använda alla gamla funktioner? Vill kunna utnyttja de nya firmware uppdateringarna också, stör min t.ex. på att jag inte kan bestämma egen bakgrunden i menyerna och sånt...
Finns det dessutom någon hackad version som det går att använda web brower med (har som sagt ingen sån till mitt 1.50, tror det inte kom förän i 2.00) och går det att lira multiplayer med några av dessa nya special firmwares?
Vad rekomenderar ni att man lägger pengarna på? Ny faceflate batteri går ju på ca 500:- kanske ska lägga de pengarna på en helt ny konsol istället, beror ju på vad det finns för nya fuktioner.
Skulle vara tacksam om någon kunde hjälpa mig reda ut dessa saker.
P.S. min gamla PSP har dessutom några av de första barnsjukdommarna konstig fyrkant-kanpp och L-knapp, om jag köper en ny faceplate där det ingår knappar kommer detta att lösa sig?
Bookmarks