ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!
Detta har jag väntat på länge!
http://www.psp-hacks.com/2008/01/06/...psp-right-now/
En klient som använder SIP teknik för IP-Telefonisamtal.
Alla har väll hört att SKYPE kommer integreras med PSP snart men jag är en sådan person som har mina kontakter via MSN o hellre väljer att använda en SIP baserad funktion för att ringa VoIP samtal.
Varför det undrar ni... Jo i Sverige finns det en handfull IP-Telefonileverantörer och firman jag råkar jobba på är en av dessa, och alla samtal inom mitt nät är gratis så jag kommer i skrivandes stund sätta upp ett testkonto bara för att se hur mysigt Team Noobs applikation egentligen är
Jag fick äran att vara Ambassadör för 3s 3SkypeMobiler och de kör ju Skype men dessa telefoner passar mer användare som redan har Skype eller har vänner som har Skype. Jag är inte en sådan människa längre.. *Provade skype då skype var nytt men var inte så imponerad* enda fördelen är att man ringer gratis till andra Skypeanvändare men det kontot jag kommer sätta upp på Svensktbredband.se s lösning fungerar på samma sätt + att man även kan ringa till fasta telefoner billigare.
Med lite tur så kommer Sony förstå att de kan nå en bred marknad själva om de lägger in stöd för SIP med
*Myser*
Bookmarks