Visar resultat 1 till 17 av 17

Diskussion: Gröna fodral?

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2002
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    318
    Respekt
    22

    Gröna fodral?

    Mors,

    Någon som har bra tips på var man hittar "xboxgröna" dvdfodral?
    360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....

  2. #2
    Registrerade
    Nov 2002
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    318
    Respekt
    22
    Sweet!
    En får tacke

    hehe gillar deras produktinfo...

    "
    DVD-fodral grön 5-pack - 14 mm

    DVD-fodral av blå plast för professionell lagring av 1 DVD eller CD. Finns plats för ett försättsblad....
    "
    Last edited by GroGGmanneN.se; 2008-01-17 at 14:01.
    360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    68
    Respekt
    20
    För övrigt, detta kanske är något för er på PSXcare att börja sälja? Kan tänka mig att det är många som vill köpa gröna fodral att förvara sina spel i? :-)


    Edit:

    Jepp, produktinfon är lite sådär, men det är tyskar, vad kan man förvänta sig?

  4. #4
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    1 999
    Respekt
    22
    Är det rätt grön färg?
    Har sett gröna fodral på andra ställen, men det har inte varit XBox-grönt utan nån lite annan grön nyans. Man vill ju ha den exakt rätt
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=653

    Just nu har jag inga kvar, och färgen brukar vara olika från kartong till kartong...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  6. #6
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    68
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=653

    Just nu har jag inga kvar, och färgen brukar vara olika från kartong till kartong...
    Där fick man svar på tal direkt... Kanske ska ta o kolla vad ni faktiskt säljer innan jag yttrar mig nästa gång

  7. #7
    Registrerade
    Apr 2008
    Inlägg
    32
    Respekt
    17
    Bilden på fodralet som säljs här på psxcare ser ju inte ut att vara xbox360-färg. Är det någon som har hittat något fodral i rätt nyans? Vad tipsade inlägget som verkar vara borttaget mellan inlägg #1 och #2 i denna tråd om tidigare?

  8. #8
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Dom vi har på lager nu är väldigt "rätt gröna" :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  9. #9
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Dom vi har på lager nu är väldigt "rätt gröna" :-)
    med "rätt gröna" antar jag du menar "mycket gröna". de är alltså grönare än xbox / 360 fodralen? jag är ute efter 360 fodral, de är ljusare än xbox fodralen och verkar inte finnas i överflöd att köpa. har du sådana på lager med?

    att fodral kan bli en sådan stor grej.. men det ser helt enkelt bättre ut.

    *edit* dum fråga från min sida... läste inlägget över ditt svar lite nogare.
    Last edited by int21; 2008-04-15 at 15:23.

  10. #10
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Dom jag har på hyllan nu är c:a 99% "xbox-gröna"

    360-askarna är lite mer transparenta och upplevs därför som ljusare, du får leta vidare om du vill ha exakt sådana...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  11. #11
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    1 999
    Respekt
    22
    Hur många har du hemma?
    Har du så jag kan komma förbi och köpa 10st 5-pack?
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

  12. #12
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Dom jag har på hyllan nu är c:a 99% "xbox-gröna"

    360-askarna är lite mer transparenta och upplevs därför som ljusare, du får leta vidare om du vill ha exakt sådana...
    leta vidare utan hjälp uppenbarligen, tipsar man om vart det finns blir man tydligen bannad.

  13. #13
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Enlund Visa Inlägg
    Hur många har du hemma?
    Har du så jag kan komma förbi och köpa 10st 5-pack?
    Japp finns så det räcker
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  14. #14
    Registrerade
    Apr 2008
    Inlägg
    32
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Buckner Visa Inlägg
    leta vidare utan hjälp uppenbarligen, tipsar man om vart det finns blir man tydligen bannad.
    Allvarligt? Varför det om jag får fråga? Nu har jag visserligen slängt iväg en beställning på några härifrån pga. Hansis svar att de var rätt grönfärg, men jag är helt klart nyfiken på var det finns fodral med riktig 360-färg. Ska det vara rätt så ska det vara rätt.

  15. #15
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    1 999
    Respekt
    22
    Citat Original inlägg av Peligroso Visa Inlägg
    Allvarligt? Varför det om jag får fråga? Nu har jag visserligen slängt iväg en beställning på några härifrån pga. Hansis svar att de var rätt grönfärg, men jag är helt klart nyfiken på var det finns fodral med riktig 360-färg. Ska det vara rätt så ska det vara rätt.
    Om Elgiganten hade ett gratis diskussionsforum så tror jag inte att de heller skulle gilla att folk länkade till produkter hos Siba.
    Är du med?
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

  16. #16
    Registrerade
    Apr 2008
    Inlägg
    32
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Enlund Visa Inlägg
    Om Elgiganten hade ett gratis diskussionsforum så tror jag inte att de heller skulle gilla att folk länkade till produkter hos Siba.
    Är du med?
    Det är väl rätt självklart, men det var en dålig jämförelse. I det här fallet konkurrerar ju uppenbarligen inte psxcare då de inte erbjuder produkten i fråga, att då länka till en annan sida som faktiskt har produkten känns väl inte särskilt ologiskt.

  17. #17
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    1 999
    Respekt
    22
    Jag tycker det är en utmärkt jämförelse.
    De erbjuder en likvärdig produkt - som de såklart vill sälja.
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Liknande diskussioner

  1. Xbox gröna dvd fodral
    By karim89 in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2009-04-13, 17:24
  2. Vita DVD fodral?
    By Bj0k in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-29, 03:55
  3. Wii fodral
    By sarlac in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 53
    Senaste inlägg: 2007-08-16, 11:36
  4. DVD Fodral
    By supernisse in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-12-08, 05:09
  5. xbox fodral
    By bengt in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 15
    Senaste inlägg: 2002-11-19, 17:21

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •