Visar resultat 1 till 17 av 17

Diskussion: "Jag vill låna INJECTUS" tråden

  1. #1
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    "Jag vill låna INJECTUS" tråden

    Vi kommer att ha en eller flera Injectus tillgängliga för utlåning, för att alla som behöver uppdatera sina Argon chip skall kunna göra det även om man av någon anledning tycker att det är för dyrt att köpa en egen Injectus...


    I denna tråd kommer det finnas en lista på alla som vill låna Injectus.

    T.ex.


    1. allan a - allan_at_allanmail_punkt_se
    2. bert b - bert_at_bertmail_punkt_se
    3. cesar c - cesar_at_cesarmejl_se
    4. david d - david_at_davidmejl_se
    5. erik e - erik_at_erikmejl_se


    Den som vill låna Injectus gör ett nytt inlägg, kopierar in hela listan + lägger till sig själv, kollar tråden igen för att se att det inte blev en krock, mailar sedan sina adress/kontaktuppgifter till den som står före i listan.


    Och den som skickat vidare Infectus gör samma sak men skriver något:


    1. allan a - allan_at_allanmail_punkt_se - tog emot 10/1 - skickade 12/1
    2. bert b - bert_at_bertmail_punkt_se - tog emot 13/1 - skickade 15/1
    3. cesar c - cesar_at_cesarmejl_se - tog emot 17/1 - skickade 19/1
    4. david d - david_at_davidmejl_se
    5. erik e - erik_at_erikmejl_se


    Injectus skall skickas vidare efter max 3-4 dagar. Om ingen skrivit upp sig på listan och den som har Injectus inte vill ha "ansvaret" för den så går det bra att skicka den till psxcare igen

    (NetCare AB, Blekingegatan 16, 118 56 Stockholm)


    Jag kommer skicka Injectus i en liten jiffypåse. Kostar 11:- eller 22:- att skicka den. Jiffypåsen går att återanvända, bara att tejpa på en papperslapp med nya adressen.


    Jag påbörjar listan i nästa inlägg. Använd INTE denna tråd för support.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    OK, här är LISTAN. Läs FÖRSTA inlägget för information om vad du skall göra om du vill vara med i listan. Maskera mailadressen för att slippa onödig spam. psxcare_at_netcare.se betyder givetvis psxcare@netcare.se

    1. PSXCARE - psxcare_at_netcare.se - väntar på leverans
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    OK jag har Injectus på lager nu för er som vill låna!

    1. PSXCARE - psxcare_at_netcare.se - väntar på att någon behöver låna injectus!
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Jan 2008
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    1. PSXCARE - psxcare_at_netcare.se
    2. micheilondon_at_hotmail.com

  5. #5
    Registrerade
    Nov 2002
    Från
    Oskarshamn
    Inlägg
    15
    Respekt
    0
    Är denna tjänst fortf. tillgänglig? Tänkte eftersom intresset verkar vara förvånansvärt svalt?

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jadå, vi lånar gärna ut injectus ifall någon behöver. Nu kommer jag inte ihåg ifall micheilondon_at_hotmail.com fick någon injectus eller om det löste sig på annat sätt. Skicka ett mail dit och fråga, finns den inte där så maila psxcare@netcare.se istället. Hur du än gör så skriv upp dig i listan.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Mar 2005
    Inlägg
    47
    Respekt
    20
    1. PSXCARE - psxcare_at_netcare.se
    2. micheilondon_at_hotmail.com
    3. staflaraf_at_hotmail.com

    Vem har den? Har kontaktat micheilondon_at_hotmail.com och väntar på svar. var ju ett tag sen han skulle ha den så den borde vara hos er?

    ps. Jäkla sjysst att låna ut den=) ds.

    Mvh
    Last edited by staflaraf; 2008-05-06 at 09:37.

  8. #8
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Maila till psxcare så skickar jag ut en ny
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  9. #9
    Registrerade
    Mar 2005
    Inlägg
    47
    Respekt
    20
    Kalas har mailat mina uppgifter.

  10. #10
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vi hanterar det under dagen, vi skickar med en USB kabel också så du slipper rota efter en sådan hemma.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  11. #11
    Registrerade
    Mar 2005
    Inlägg
    47
    Respekt
    20
    Bra! Returnerar den efter nån dag till er om det inte är någon som hör av sig till mig.

    Tack!

  12. #12
    Registrerade
    Mar 2005
    Inlägg
    47
    Respekt
    20
    Är den skickad?

  13. #13
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Den borde vara skickad, men det var inte jag som skickade så jag vet inte när :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  14. #14
    Registrerade
    Mar 2005
    Inlägg
    47
    Respekt
    20
    Jag har fått den och använt den nu! funkade perfekt så nu kör wii:n alla gc spel oxå=) ska jag skicka tillbaka den till er eller ska jag vänta och se om nån skriver upp sig/mailar mig?

  15. #15
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Du gör som du vill :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  16. #16
    Registrerade
    Mar 2005
    Inlägg
    47
    Respekt
    20
    okej, avvaktar ett tag då!

  17. #17
    Registrerade
    Nov 2008
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    1. PSXCARE - psxcare_at_netcare.se
    2. micheilondon_at_hotmail.com
    3. staflaraf_at_hotmail.com
    4. luklin_at_hotmail.com

    Äntligen fick jag tummen ur. Tänkte att nu ska det bli av. Hoppas ni fortfarande kör med den här servicen.

Liknande diskussioner

  1. Officiella "vilka xbox 360 har samsung dvd" tråden
    By jarkko in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 194
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 18:11
  2. TViX M4100/5100 tråden :-)
    By Hansi in forum DVD och Hembio - Övrigt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-20, 10:41
  3. Vad är att rekommendera om man vill spela backup spel?
    By Rick_D in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2007-09-07, 21:03
  4. Off Topic Tråden
    By freddyc in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 46
    Senaste inlägg: 2007-02-13, 18:51
  5. RÖda TrÅden???????????
    By vitorm in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-10-28, 09:18

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •