Vad finns det för online spel som är bra till pspn?
Har hört att Wipeout är bra OCH många som kör, men hittar inte var man kan registrera sig till Plastation Online. Men iaf skulle jag vilja ha några andra spel som man kan köra online.
Vad finns det för online spel som är bra till pspn?
Har hört att Wipeout är bra OCH många som kör, men hittar inte var man kan registrera sig till Plastation Online. Men iaf skulle jag vilja ha några andra spel som man kan köra online.
Online och online, tror att du bara kan köra med en annan PS3 eller PSP som är i närheten. Men annars är lumines ett bra spel
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
ööh, Need for Speed Carbon funkar att köra opnline och båda wipeout..
om man väljer multiplayer -> insfructure mode kör man online. säg helst inte saker du inte kan nåt om, de är ingen hjälp
Han sa ju faktiskt "tror att du bara kan köra med en annan PS3 eller PSP som är i närheten.". Han sa inte direkt att det absolut positivly var så... Man får faktiskt spekulera fritt i forumet, sen är det upp till läsaren att vara lite kritisk...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Ehh, jaha? Vill du ha hjälp med nåt, eller?
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Test Drive Unlimited fungerar Online med CFW.
Syphon Filter Dark Mirror är ett annat
There is no problem that can't be solved by staring at a lake.
Bookmarks